Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای گذشته و با برگزاری انتخابات داخلی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سابق آذربایجان‌غربی به عنوان رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان انتخاب شد تا نشانه دیگری از اختلافات میان این طیف رونمایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، طی روزهای گذشته و با حضور رابط شورای عالی اصلا‌ح‌طلبان کشور، جلسه‌ای میان اعضای این شورا در آذربایجان‌غربی برگزار و در آن نسبت به برگزاری انتخابات و تعیین اعضای هیات رئیسه شورای اصلاح‌طلبان استان اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این انتخابات و بر اساس آرای افراد حاضر در جلسه، «علیرضا رادفر» به عنوان رئیس، «علی اکبر عسکری» نایب رئیس اول، «محمد اکبریان» نایب رئیس دوم، «فریده قاسمی» دبیر اول و «نادر علیزاده» دبیر دوم شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی انتخاب شدند.

آنچه در این میان مهم و جالب توجه است، غیبت پررنگ برخی احزاب اصلاح‌طلب در جلسه انتخاب هیات رئیسه بوده که گویا بدلیل ضعف موجود در عملکرد شورا و نیز مخالفت با رابط شورای کشوری بوده است.

احزابی نظیر اتحاد ملت، کارگزاران سازندگی و انجمن اسلامی معلمان آذربایجان‌غربی جزو غایبان جلسه انتخابات بوده‌اند که همین نشان دهنده شکاف موجود میان اصلاح‌طلبان و البته اختلافات پیش‌روی این طیف در استان است.

علاوه بر این، انتخاب رادفر به‌عنوان رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان این احتمال را افزایش می‌دهد که در آینده شکاف و اختلافات موجود میان اعضای شورا با احزاب نزدیک به دولت و نیز تیم استاندار آذربایجان‌غربی افزایش یابد.

رادفر در دولت اول روحانی، معاون سیاسی ـ امنیتی «قربانعلی سعادت» استاندار آذربایجان غربی بود که پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم و تغییر استاندار، به دلیل اختلافات موجود با «محمدمهدی شهریاری» از ساختمان استانداری خداحافظی کرد.

با توجه به وجود اختلافات میان رئیس جدید شورای اصلاح طلبان و تیم استاندار، به احتمال زیاد باید منتظر تشدید و تعمیق این اختلافات در آینده باشیم.

در خوشبینانه ترین حالت نیز باید در انتظار اختلاف لیست معرفی شده از سوی ۲ تیم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که با حضور کم‌رنگ و استقبال نامناسب احزاب از انتخابات درون‌ساختاری، چنین احتمالاتی قوت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه