Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ داوود سیدعباسی، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و قرعه آبی‌پوشان پایتخت به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه برخی برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند و اخبار ضد و نقیضی از تیم بیرون می‌آید که این اصلا خوب نیست. امیدوارم در طول این فصل نه تغییر کادر فنی داشته باشیم، نه تغییر مدیریتی، نه تغییر بازیکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تغییرات زیاد است که بلای جان استقلال و باعث عدم  قهرمانی در لیگ طی سال‌های اخیر شده است.

وی افزود: هوادار خسته شده و حق دارد، خسته شده اینقدر شنیده‌ استقلال امسال درست می‌شود و تیم نتیجه می‌گیرد، اما شاهد تغییرات پی‌در پی در این سال‌های اخیر هستیم. بنده از بازیکنان فعلی که بازیکنان باکیفیتی هستند و همچنین استراماچونی حمایت می‌کنم و معتقدم استقلال در زمان این مربی یارگیری خوبی کرده است. اما هواداران حق دارند که از تیم قهرمانی بخواهند و استقلال باید امثال با کمترین تغییر به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کار ساده‌ای نیست اما استقلال بازیکنانی دارد که این کار را می‌توانند انجام بدهند و فقط خودباوری می‌خواهند که هواداران باید به آنها بدهند.

هافبک اسبق استقلال در پایان پیرامون دربی در هفته چهارم گفت: زمان ما که از این اتفاقات نمی‌افتاد، اما در دربی نمی‌توان برنده را پیش‌بینی کرد و هر دربی مانند یک هندوانه دربسته است. برخی می‌گویند بازیکنان پرسپولیس تجربه بالاتری در دربی دارند، این موضوع مهم است اما تعیین کننده نیست و به نظر من دربی امسال بسیار جذاب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال پایتخت ملی پوش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم

8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد