Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اعمال نفوذ در پرونده، در رویکرد تازه قوه قضاییه، هزینه بسیار سنگینی برای مرتکب خواهد داشت. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند. تاریخ انتشار: 12:14 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۲۲۵

به گزارش خبرگزاری میزان، پرسش مخاطب وکیل‌آنلاین درباره اعمال نفوذِ احتمالی در پرونده این است: با سلام از منزل ما واقع در نوشهر سرقت مسلحانه شد و كسي كه ما بهش مظنون هستيم فردي محلي و داراي  اشنايان فراوان در كلانتري محل و دادگاه و غيره ميباشد و عملا سكايت از ايشان راهي به جايي نميبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ايا ميتوان روند رسيدگي به كشف جرم و كلا رسيدگي به پرونده را به اگاهي تهران ارجاع داد تا طرف را گير انداخت يا خير ؟ مبلغ سرقت كه شامل طلا جات و انتيك وغيره ميباشد بالاي دو ميليار تومان براورد شده   پاسخ کارشناسان وکیل‌آنلاین: داشتن آشنایان فراوان در کلانتری محل و دادگاه، باعث عدم رسیدگی صحیح به پرونده نخواهد شد و بخصوص در شرایط فعلی و در رویکرد تازه قوه قضاییه که دستگاه قضایی اهتمام بیشتری نسبت به برخورد با مفاسد درون قوه دارد، این امر بهای بسیار سنگینی برای مرتکبان بهمراه خواهد داشت. اقدامات اخیر قوه قضاییه در پالایش دستگاه از متخلفان و عاملان نفوذ و برخورد قاطع و سنگین با ایشان، گواهی صادق برای این موضوع است. لذا مطابق قانون در دادسرای محل طرح شکایت نمایید و در صورت مشاهده اعمال نفوذ، جریان را بصورت مستند به مراجع ذیربط(مسئولان دادسرا و ...) گزارش نمایید.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اعمال نفوذ در پرونده میزان وکیل آنلاین قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!

جلال رشیدی کوچی که برای انتخابات اخیر مجلس رد صلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد.

آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب ⁧ گشت ارشاد⁩ کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد.

‏تکرار شوم گشت ارشاد تفکر ضد ایران و ضد اسلام است و جز تقویت انزجار، خشم، نفرت و از بین بردن دستاوردها، هیچ عائدی نخواهد داشت.

‏نکن برادر

‏نکن!

دیگر خبرها

  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • فیلم| انتقاد اژه‌ای از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند