Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا زائری فعال سیاسی اصولگرا در اینستاگرام خود نوشت: آیت الله محمد یزدی تهدید کرده اند که در صورت اعلام مرجعیت آیت الله علوی بروجردی، به میدان خواهند آمد و بساط را به هم خواهند ریخت و تابلوی دفتر ایشان را پایین خواهند آورد!

راستش اگر تا حالا تردیدی هم در شایستگی حضرت آیت الله علوی بروجردی داشتم با صحبت‌های آقای یزدی اطمینان کامل پیدا کردم که مرجع آینده ما حضرت آیت الله علوی بروجردی هستند و مورد اقبال قرار خواهند گرفت! تا کنون فکر می‌کردیم آقایان از جامعه بی خبرند و میزان محبوبیت و جایگاه اجتماعی خود در افکار عمومی اطلاعی ندارند، اما الآن معلوم شده که اصلا از تاریخ روحانیت و حوزه‌های علمیه نیز آگاه نیستند!

در طول قرن‌ها کجا مرجع تقلید مردم با دستور و فرمایش تعیین شده؟ در طول قرن‌ها کجا کسی یا نهادی به مردم گفته که از چه کسی تقلید بکنند و از چه کسی تقلید نکنند؟

این همه روایت توصیه به مردم داری و جلب محبت خلق مثل "جرّوا مودة الناس إلیکم و إلینا" مگر نبوده که در مسیر حفظ تماسک اجتماعی و تقویت جامعه دینداران رابطه‌ای عاطفی و معنوی میان مرجع تقلید و عالم دین با مردم ایجاد می‌کرده است؟

اگر هوش و دانش ارتباط مؤثر با مردم ندارید، اگر ذوق و ظرافت زیبا حرف زدن ندارید، اگر حوصله و طاقت زحمت کشیدن و تلاش کردن و عرق ریختن برای جلب دل‌های مردم را ندارید، صادقانه و صریح به ناتوانی خود اعتراف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان شما که همه چیز را نابود کردید! دین مردم را از آنان گرفتید و باورهای مردم را به باد دادید! شما را به خدایی که می‌پرستید بگذارید همین چهار نفر و نصفی که تقلید می‌کنند و خمس می‌دهند و التزام دینی دارند برای آینده اسلام باقی بمانند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1290375

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدرضا زائری محمد یزدی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ نفتکش خودرو باشگاه استقلال آندره استراماچونی مجلس دهم لیگ برتر نوزدهم فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجلیل از شخصیت اخلاقی و انقلابی و عملکرد با تدبیر و درایت و بدور از هیاهوی آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ ساله است و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده است و شخصیت و هسته نخست این تشکیلات افرادی در سطح بالا بوده که هر کدامشان در حوزه رکنی بودند.

وی در ادامه افزود: باید در کار‌ها مبانی همه ما اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی؛ خصوصاً فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد، ارتباط با اساتید و طلاب که شورای عالی انجام می‌دهد و من در جریان چند جلسه آن هستم بسیار موثر است که باید انشاءالله مستمر باشد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در ادامه با بیان اینکه عده‌ای متأسفانه مغرضانه قضاوت می‌کنند، اما همه اینجور نیستند، اگر مطلبی هم باشد، باید در فضای احترام و حفظ جایگاه مطرح شود، نه اینکه در فضای مجازی دست به تضعیف و تخریب بزنند و اغراض شخصی را نسبت به شخص خاصی دنبال کنند گفت: اگر برای خدا کار شود و هدف برای رضایت خدا باشد نباید کسی را که در حال خدمت در یک مجموعه‌ای است تخریب کرد بلکه همه باید کمک کنند و نباید در حوزه اختلاف باشد.

وی افزود: ما همه دنبال یک هدف هستیم و آن هم سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و حفظ مبانی انقلاب و اصولی که امام راحل تبیین کردند نه اینکه جناحی و حزبی عمل شود، دولت‌ها و افراد می‌آیند و می‌روند ما با حفظ استقلال حوزه از نظام که فرزند حوزه است و ولایت فقیه که امام عزیز آن را به عرصه زندگی آورد و رهبری هم با قدرت و حکمت امروز در حال اداره است حمایت می‌کنیم و هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم و در این مسیر که مربوط به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است تعارف نمی‌کنیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه من از افراد و طرق مختلف مسائل حوزه را دنبال می‌کنم افزود: در حوزه کاستی‌هایی وجود دارد که باید حل شود ولی در مجموع عملکرد جنابعالی در سمت رئیس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه را در مجموعه وظایف تعریف شده موفق می‌دانم و برای شما دعا می‌کنم.

وی افزود: با هم فکری مشکلات حل شود، همانطور که تأکید کردم شما را فردی متدین و انقلابی می‌دانم و تقویت شما را لازم می‌دانم البته باید توجه داشت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با توجه به پیوستگی ولی هر یک وظایف دارند که عده‌ای وظایف را با هم مخلوط می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه من امیدوارم همه با هم در یک فضای دینی و دوستانه مشکلات را حل نماییم گفت: از انتقاد سازنده و پیشنهاد قابل اجرا استقبال کنیم و خدای نکرده اختلافی نباشد و حوزه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد و احیانا به غرض ورزی‌های شخصی و حزبی و گروهی توجه نشود.

 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • انتقادات صریح عباس عبدی : فکر می کنند با پرداخت قدری پول و اعتبار، مردم برای ازدواج و فرزندآوری صف می‌کشند؟ مشکل اصلی جوانان سقوط اقتصاد و درآمدست
  • انتقادات صریح عباس عبدی: فکر می کنند با پرداخت قدری پول و اعتبار، مردم برای ازدواج و فرزندآوری صف می‌کشند /مشکل اصلی جوانان سقوط اقتصاد و درآمدست