Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@17:50:21 GMT

فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۵۶۲

فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره بر آن است تا با دعوت از تمامی عکاسان حرفه‌ای و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های هنرمندان سراسر کشور آن‌ها را به اندیشیدن پیرامون فرهنگ بانکداری نوین تشویق کرده و از سوی دیگر تبیین کننده الگو‌های رفتاری در بانکداری الکترونیک و دیجیتال باشد.

ثبت تاریخی سبک زندگی اجتماعی مردم ایران در استفاده از خدمات بانکداری سنتی، الکترونیک و دیجیتال در آخرین سال‌های قرن ۱۴ هجری شمسی، توجه به همدلی در کسب و کار، ثبت زیبایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد ابنیه تاریخی و ساختمان‌های قدیمی بانک ملی ایران و ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال از اصلی‌ترین اهداف این جشنواره عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جشنواره عکس نمای ملی در بخش معماری با موضوعات ابنیه تاریخی و قدیمی، طراحی و خطوط معماری بناها، تزئینات معماری، نمای بدنه شعب و هویت بصری ساختمان‌های بانک ملی ایران و در بخش مستند اجتماعی با موضوعات بازار، کسب و کار و مراودات پولی و بانکی به شیوه‌های سنتی، الکترونیک و دیجیتال برگزار می‌شود.

در این جشنواره به نفرات اول در هر بخش، تندیس طلایی جشنواره به همراه لوح زرین و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات دوم لوح زرین به همراه ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح زرین به همراه ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در هر بخش، دو عکس شایسته تقدیر شناخته می‌شوند که به هرکدام لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

این جشنواره را «مسعود زنده روح کرمانی»، «کریم متقی»، «سروش کیایی»، «بهنام صدیقی» و «خشایار فاضل کاشانی» داوری خواهند کرد.

هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از تاریخ ۰۲ ر. ۰۶ ر. ۹۸ تا ۲۰ ر. ۰۷ ر. ۹۸ با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این رویداد، متن کامل فراخوان و شرایط ارسال اثر را دریافت و برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

تلفن‌های دبیرخانه جشنواره ۶۰۹۹۳۷۲۷-۰۲۱ و ۶۰۹۹۲۳۷۸-۰۲۱، پست الکترونیکی دبیرخانه prs@bmi.ir و اطلاعات تکمیلی درخصوص این جشنواره علاوه بر سایت بانک ملی ایران در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس @namayemelli و کانال جشنواره در بله به نشانی https://ble.im/Namayemelli قابل دسترسی می‌باشد.   فراخوان جشنواره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک ملی جشنواره عکس نمای ملی فراخوان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»

فراخوان ششمین دوره جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب» منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاریکاتور اندیشه‌ی مصّوری است که نقش بسیار ارزنده‌ای در برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه در مخاطبان داشته و مضمون را مطابق خواست، ظرفیت و سلیقه آنان سوق داده و به سمت اندیشه و عمل دلخواه هدایت می‌کند و در عمق لایه‌های جامعه نهادینه می‌نماید.

 

ششمین دوره جشنواره «کارتون کتاب» بر آن است که از طریق عملی‌سازی ماموریت‌های کتابخانه‌های عمومی نظیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه، نگاه هنرمندان در گستره ملّی و بین‌المللی را در حوزه‌های کتاب و کتابخوانی به مخاطب ارائه نماید.

موضوعات این جشنواره عبارتند از:

کتاب، کودک و خانواده
کتاب، فراغت، نشاط و آرامش
کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی
کتاب، کتابخانه وکسب و کار
کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی
کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی
کتاب، فلسطین و مقاومت غزه (بخش جنبی). 

این جشنواره در بخش‌های حرفه‌ای و مبتدی برگزار می شود.


تبصره ۱: در این دوره بخش اصلی برای شرکت هنرمندان حرفه‌ای و بخش جنبی برای مبتدیان در نظر گرفته شده است.
تبصره ۲: مبتدی به هنرمندان ایرانی که تاکنون در جشنواره یا مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده و یا جایزه‌ای دریافت نکرده اطلاق می‌شود.

به نفر اول تا سوم (برگزیده): لوح تقدیر و تندیس دوسالانه و هدیه نقدی به ترتیب (۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ یورو) نفر چهارم تا ششم (شایسته تقدیر): لوح تقدیر و تندیس دوسالانه و هدیه نقدی (۸۰ میلیون ریال) ۶ نفر اول (بخش مبتدی): لوح تقدیر و هدیه نقدی (۵۰ میلیون ریال) جوایز اهدا می شود.

تبصره ۱: در صورتی که نفرات اول تا سوم ایرانی باشند، جوایز به صورت ریالی پرداخت می‌شود.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سایت جشنواره ارسال کند.


شرکت در این رقابت برای تمام هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است.


تمام آثار دستی، دیجیتالی پذیرفته می‌شود. برای ارائه آثار دستی، از آن‌ها عکس (با کیفیت) یا اسکن گرفته و ارسال نمایید.


هرگونه استفاده از هوش مصنوعی برای خلق اثر باعث حذف آن‌ها می‌شود.


آثار ارسالی نباید تکراری و برگزیده آثار جشنواره‌های دیگر باشد.


به کلیه شرکت‌کنندگانی که آثار آن‌ها به داوری مرحله اول راه پیدا کند. گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب تعلق خواهد گرفت.
تمام حقوق مادی و معنوی آثار ارسالی متعلق به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند با عضویت در درگاه الکترونیکی به نشانی www.booktoon.ir آثار منتخب خود را ارسال کنند.


عضویت در سایت و تکمیل مشخصات (نام، نام‌خانوادگی، نشانی، پست الکترونیک، تلفن تماس و رزومه) الزامی است.


آثار باید به صورت الکترونیکی و با فرمت JPEG، با رزولوشن حداقل ۲۰۰ dpi، با طول یا عرض ۲۰۰۰ pixels و حجم ۱۰۰MB ارسال شود.

مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴) ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد