Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@04:08:02 GMT

گمانه‌زنی‌ها درباره شباهت آیفون بعدی به گلکسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۷۹۰

گمانه‌زنی‌ها درباره شباهت آیفون بعدی به گلکسی‌ها

ایتنا - بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اعلام کرده‌اند که گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ احتمالا شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های پرچمدار و جدید سامسونگ همچون گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ پیدا خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که اپل دیگر قصد ندارد پنل نمایشگرهای اختصاصی برای گوشی‌های آیفون بسازد و از همان نمایشگرهای مورد استفاده در گوشی‌های گلکسی سامسونگ بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، تاکنون اپل برای تولید گوشی‌های هوشمند آیفون، به شرکت‌های تولیدکننده پنل‌های صفحه نمایش در آسیا همچون سامسونگ و ال‌جی که از بزرگترین سازندگان نمایشگرهای اولد در جهان به شمار می روند، سفارش می‌داد اما حالا اخبار و شایعات منتشر شده در زنجیره تامین اپل نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی آمریکایی دیگر قصد ندارد سفارش ساخت پنل‌های اولد اختصاصی مخصوص گوشی‌های آیفون را بدهد بلکه می‌خواهد از همان مواد مورد استفاده از پنل‌های گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده کند.

بنابراین بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ احتمالا شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های پرچمدار و جدید سامسونگ همچون گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ پیدا خواهند کرد.

آنها همچنین برآورد و اعلام کرده‌اند که احتمالا اپل این تصمیم را به منظور کاهش هزینه‌های عملیاتی خود و افزایش سودآوری در فصول مختلف مالی اتخاذ کرده است.  
طبق گزارش وب سایت ۹to۵mac، انتظار می‌رود آیفون‌های جدید اپل طبق روال سال‌های پیش در جریان برگزاری رویدادی در اوایل سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و رونمایی شوند و مانند سال گذشته، دو گوشی مجهز به نمایشگر اولد و یک دستگاه نیز با نمایشگر ال‌سی‌دی معرفی خواهد شد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل آیفون موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون

به نقل از پایگاه خبری استریتس تایمز، منابع متعددی گفته‌اند ارتش کره جنوبی به تازگی در حال بررسی ممنوعیت گسترده آیفون در ساختمان‌های نظامی به دلیل افزایش نگرانی‌ها نسبت به نشت احتمالی اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا است.

این منابع یعنی گروهی از افسران درجه دار که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، گفته‌اند که فرماندهی نیروی هوایی کره جنوبی ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) اطلاعیه‌ای داخلی در سرور اینترانت خود منتشر و در آن استفاده از هر دستگاهی که قابلیت ضبط صدا دارد و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه نمی‌دهد که کارکرد‌های اصلی را کنترل کنند را از تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) ممنوع اعلام کرد. گوشی موبایل‌های آیفون نیز مشمول این ممنوعیت هستند.

بر اساس این اطلاعیه، تصمیم ممنوعیت استفاده آیفون در ارتش کره جنوبی در جلسات مشترک ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی این کشور واقع در «گه ریونگ ده» در استان «چونگ چونگ جنوبی» اتخاد شده است.

در این اطلاعیه آمده است: ممنوعیت هر نوع ضبط صدا، نه تنها ارتباطات رسمی شامل جلسات، مکالمات اداری، اعلامیه‌های کاری و شکایات و مشاوره با مردم، بلکه برای ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی (داخل ساختمان‌های نظامی) را شامل می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، تعمیم دادن احتمالی این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه درحال بررسی است. فرماندهی ارتش کره جنوبی این ممنوعیت را از آوریل (فروردین-اردیبهشت) به صورت آزمایشی اجرایی کرده است. اگر این ممنوعیت تعمیم یابد، احتمالا از «گه ریونگ ده» فراتر می‌رود و همه واحد‌های دیگر در سرتاسر کره جنوبی را در بر می‌گیرد.

دستگاه‌هایی که قرار است ممنوع شوند، انواع ساعت‌های هوشمند را نیز شامل می‌شوند.

در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰ هزار کادر نظامی شامل حدود ۶ هزار افسر در مرکز دفاع «گه ریونگ ده» مشغول به کار باشند. به دلایل امنیتی، تعداد دقیق آنها فاش نمی‌شود.

اگر این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه تعمیم پیدا کند، تقریبا ۵۰۰ هزار کادر نظامی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!