Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:58:32 GMT

تهیه سند نوسازی حرکت جهادی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۸۶۳

تهیه سند نوسازی حرکت جهادی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهرایی ظهر امروز شنبه در نشست با جهادگران استان کرمانشاه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جهادگران اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۷۹ رهبر انقلاب انقلاب خاستگاه گروههای جهادی را با بسیج سازندگی دانست و عرصه پشتیبانی از آن را وظیفه دولت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مولود و بزرگترین دستاورد انقلاب است، افزود: بسیج امتداد مردمی حاکمیت است و اعتماد متقابلی بین مردم و بسیج وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز خلاء موجود در کشور بسیج شوندگی مردم نیست، گفت: بلکه در این راستا خلاء موجود در باور مسئولین برای تثبیت و رسمیت بخشیدن به گروههای جهادی و همچنین عدم سهم برای نقش‌آفرینی جهادگران در عرصه‌های دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای ترویج روحیه جهادی باید زمینه حداکثری حضور جهادگران و جوانان در بدنه نظام فراهم شود، ادامه داد:: در بسیج سازندگی ما نهاد تسهیل گر هستیم و در راستای محرومیت زدایی و مردم پایه کردن اقتصاد نقش آفرینی می کنیم.

زهرایی در ادامه به بخش دیگری از سخنان رهبر در دیدار با جهادگران اشاره داشت و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمود گروههای جهادی باید خدمات گسترده و خوبتان را هنرمندانه منعکس کنید که باورپذیر باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: اخیرا به این منظور قرارگاه رسانه ای بسیج تشکیل شده است که می تواند در این راه بسیار موثر باشد و همچنین در نظر داریم تولیدکنندگان جهادگر حرفه ای در رشته مستند سازی تربیت کنیم که هر استانی بتواند مستندهای جامعی از تلاش جهادگران تهیه کنند.

این مسئول افزود: برای امسال سه برنامه از جمله نهضت روشنگری، مطالبه گری و خدمات رسانی را در دستور کار داریم.

وی خاطر نشان کرد: برخی ایراد می گیرند که ۱۲ هزار گروه جهادی کمی گرایی است و کیفی گرایی نیست به همین منظور رهبر انقلاب بر ارتقاء کمیت و کیفیت تاکید فراوان داشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: باید بتوانیم برای تبدیل حرکت جهادی بسیجیان به گفتمان عمومی و رایج در کشور و پاسخ به‌فرمان ولی امر  کاری در تراز انقلاب انجام دهیم.

وی از تهیه سند نوسازی حرکت جهادی خبر داد و افزود: باید به عنوان یک نقشه راه مبتنی بر گام دوم انقلاب آن را به خوبی تدوین کنیم.

این مسئول عنوان کرد: گفتمان سازی و طرح تقویت بسیج سازندگی را در دستور کار داریم که ان شاالله بتوانیم بسیج سازندگی را بیش از پیش تجهیز کنیم و همچنین به دنبال فعال کردن حوزه خواهران در این سازمان هستیم.

زهرایی همچنین گفت: کار تولید نرم افزار اعتلای سازندگی ۶۰ درصد پیشرفت دارد و امیدواریم به زودی تکمیل شود.

کد خبر 4694480

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بسیج سازندگی محمد زهرایی کرمانشاه انقلاب روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان