Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:10:30 GMT

زبیدی: تاخیر در شروع لیگ به ما ضربه زد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۹۶۷

زبیدی: تاخیر در شروع لیگ به ما ضربه زد

مهدی زبیدی می‌گوید تاخیر در شروع لیگ به تیم او یعنی گل گهر ضربه زده است.

به گزارش ورزش سه، مهدی زبیدی بازیکن جدید تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما راجع به انتقالش از فولاد به گل گهر گفت: قرارداد یک ساله من با فولاد به پایان رسید و پس از آن هم باشگاه با من تماسی نگرفت. من پیشنهاد خوبی از گل گهر داشتم و تصمیم گرفتم که به این تیم بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از آن با مربی کروات سابقم صحبت کردم و ایشان من را متقاعد کرد که این انتخاب خوبی است.

 

وی درباره شکست گل گهر برابر پرسپولیس و پدیده عنوان کرد: ما با دو تیم مختلف برابر پرسپولیس و پدیده بازی کردیم و فکر میکنم آن نتایج طبیعی بود. همچنین پدیده و پرسپولیس تیم های مدعی هستند و هر دو در آسیا بازی خواهند کرد. ما فقط برابر این تیم ها بازی کردیم تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

 

زبیدی در ادامه به وضعیت تیم گل گهر و اهداف این تیم پرداخت و اظهار داشت: هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید طبیعتاً هدف اولش بقا در لیگ است اما به هر حال ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در بین تیم های بالای جدول باشیم. من نمیتوانم بگویم مدعی کسب سهمیه هستیم اما تمام تلاش خود را میکنیم تا هواداران خوشحال شوند.

 

ستاره سابق استقلال خوزستان در پایان راجع به تاخیر در شروع لیگ گفت: این برای تیم هایی که دیر شروع کردند خوب بود اما برای ما که زودتر از همه استارت زدیم نه. ما خیلی تمرین کردیم و فکر میکنم دیگر تمرینات از حد گذشتند. چند بازی دوستانه هم داشتیم که خیلی خوب و مفید بودند.

گل گهرسیرجان مهدی زبیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان مهدی زبیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها