Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ مقاومت در شکست حصر پاوه، راه پیروزی ملت‌های اسلامی است.

به گزارش ایسنا، سردار سلیمانی در مراسم سالروز شکست حصر پاوه که امروز (شنبه) در پاوه برگزار شد، از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان پیروزی جهان اسلام یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی بارقه امید را بین ملت‌های مسلمان جهان برای خارج شون از یوغ و سلطه حکومت‌های وابسته که قرنهای متمادی مانع پیشرفت مسلمان شده بودند، ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در دنیا بود، ادامه داد: این پیروزی باعث شد جهان استکبار و آمریکا که منافع و سیاست‌هایشان زیر سایه نظام انقلاب اسلامی به خطر افتاده بود به میدان آمده و از تمام توان خود برای نابودی انقلاب ما بهره بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: با نگاه به برخورد غرب از گذشته تاکنون شاهد بوده ایم همواره دولت‌های اروپایی و آمریکایی با روش‌های خصمانه با ملت‌های مسلمان برخورد کرده اند که این برخوردها چیزی جز قتل، خونریزی و اشغال سرزمین‌های مسلمان به همراه نداشته است.

به گفته سلیمانی، پیروزی انقلاب اسلامی پایان این نوع مداخلات، چپاول، وحشی گری و استثمار ملت‌های مسلمان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب نیز ملت ایران به دنبال جنگ نبودند بلکه قصد داشتد به خلاءهای موجود بعد از زمان پهلوی در کشور سر و سامان بدهند و یک جامعه انقلابی را بسازند، تاکید کرد:  در این شرایط دشمنان جنگ را به ما تحمیل کردند و با راهبرد نفوذ، با استفاده از سیاست‌های خصمانه و با هزینه کم تلاش کردند از توان کشورهای مسلمان برای ضربه زدن به خودشان استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی حکام خودفروخته کشورهای اسلامی نیز به کمک دشمن آمدند، افزود: نتیجه این شرایط جنگ تحمیلی و رویدادهایی مانند حصر پاوه بود که امسال چهلمین سال شکست حصر پاوه را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه شکست حصر پاوه باید از زوایای مختلف در کانون توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: حادثه پاوه محدود به جغرافیای پاوه نیست، بلکه رویدادی بزرگ به وسعت جهان اسلام بود.

سلیمانی از شکست حصر پاوه به عنوان نقطه برجسته فرهنگ و گفتمان مقاومت یاد کرد که با کمک سه ضلع رهبری  امام(ره)، مردم و مدافعان رقم خورد.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان پاوه کجا هستند که ببیند مردم پاوه چگونه با افتخار و اقتدار ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت پاوه همه جا گسترده شده، تاکید کرد: این فرهنگ، تفکر و گفتمان راه پیروزی ملت‌های اسلامی است و به یک گفتمان انسان ساز و عدالت ساز تبدیل شده است.

وی گفت: امروز به تاسی از مقاومت شکست حصر پاوه یک جبهه مقاومت بزرگ بوجود آمده که سلسله پیروزهایی به همراه داشته و خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پرونده این افتخارات در تاریخ جهان اسلام هرگز بسته نخواهد شد، یادآوری کرد: امروز از سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری گرفته تا لبنان، سوریه، یمن و شمال آفریقا جهبه مقاومت افتخارات بزرگی را کسب کرده و کارنامه درخشانی دارد.

رئیس سازمان بسیح مستضعفین گفت: دنیای استکبار هم در برابر  این جبهبه مقاومت و پیروزی‌های آن راهی جز پذیرش ندارد.

سلیمانی از اقتدار کنونی ایران اسلامی در جنبه‌های مختلف هم یاد کرد و ادامه داد: امروز اقتدار ایران در عرصه‌های دفاعی و امنیتی مثال زدنی است و در سایر بخش‌های علمی و فناوری نیز دارای جایگاه بسیار خوبی هستیم.

وی اظهار کرد: در بعد اقتصادی نیز علی رغم تحریم‌های دشمنان و اینکه به دنبال راه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران هستند، اما با استفاده از توانمندی‌های داخل کشور در برابر این هجمه و تحریم ها ایستاده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز امیدواری کرد، ملت ایران همچنان با تاسی از این فرهنگ مقاومت پیروزی‌های بزرگتری را رقم بزند و به الگو دادن به ملت‌های مسلمان دیگر برای خارج کردن آنها از زیر یوغ حکومت‌های وابسته کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه پاوه رييس سازمان بسيج مستضعفين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.

وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.

حضرت عبدالعظیم (ع)؛ الگویی برای جهاد تبیین

آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز  منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.

وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.

کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است