Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صمت استان ایلام گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و برای حمایت از تولید هرگونه ورود این محصول با ارز نیمایی به کشور ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "یارالله نصیری"، مدیرکل صمت استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در دره شهر گفت: با توجه به شعار سال رهبر انقلاب بصورت مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار برای رفع موانع تولید در استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خروجی این جلسات باعث شده بسیاری از واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال استان با رفع موانع ،فعالیت خود را از سر گیرند.

نصیری افزود: در همین راستا نیز ۲۲ واحد تولیدی دره شهر رفع مشکل شده و هم اکنون نیز فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در بحث تسهیلات واحدهای صنفی آسیب دیده از سیل نیز با رایزنی انجام شده ۲۰ میلیارد تومان برای استان تخصیص یافته که کار پرداخت آن نیز بزودی انجام می گیرد.

نصیری یادآور شد: همچنین موضوع تداخل صنوف بعنوان یکی از مطالبات اصناف و یک تخلف تعزیری در دستور کار اداره صمت قرار گرفته و بزودی بازرسان به این موضوع ورود می کنند.

وی با بیان اینکه دره شهر در راه قطب صنعتی شدن است ،افزود: در همین راستا کارخانه بین المللی تولید مفتول تایر خودرو های سبک (استیل کرد) در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

نصیری تصریح کرد : این کارخانه علاوه بر اشتغالزایی خوب در شهرستان می تواند کشور را از واردات این محصول برای همیشه بی نیاز کند.

وی یاد آور شد: همچنین با تمهیدات اندیشیده شده و برای حمایت از تولید هرگونه ورود این محصول با ارز نیمایی به کشور ممنوع است.

مدیر کل اداره صمت استان ایلام با تشکر از پیگیری های امام جمعه شهرستان دره شهر گفت: دفتر ائمه جمعه آخرین محل رجوع و امید سرمایه گذاران و اقشار بوده که قطعا پیگیری ها ، همدلی و انتقال مشکلات توسط این عزیزان به مسئولان می تواند گام مثبتی در راه رفع مشکلات باشد.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام خاطر نشان کرد: این اداره در راستا پیگیری و مطالبات مردم، سرمایه گذاران، اصناف و تولیدی ها از آغاز ساعت کاری تا پاسی از شب جوابگوی پرسش های این عزیزان هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G۲) که از روز جمعه ۲۴ فروردین در سالن «رانکو زراویکا» شهر بلگراد آغاز شده بود روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با شناخت برترین‌های تمامی اوزان رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

سعیده نصیری تنها نماینده بانوان تکواندو مازندران در وزن ۴۹- کیلوگرم به همراه ۵ ملی پوش دیگر راهی این رویداد شد که در نهایت با کسب مدال برنز اولین مدال غیر از طلا را در اعزام‌های بین المللی خود ثبت کرد، نصیری ۵ مدال طلا از تورنمنت‌های مختلف داشته و این تنها برنز وی است که با طلای کیانی تیم ملی تکواندو کشورمان به ۲ مدال ارزشمند در تورنمنت صربستان دست یافت.

هوگوپوش وزن ۴۹- کیلوگرم مازنی بعد از یک دور استراحت «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را ۲ بر یک شکست داد و در دیدار بعدی مقابل «لنا استاکوویچ» حریف عنوانداری از کرواسی مبارزه کرد و در یک پیکار حساب شده ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصیری در این مرحله برابر «آدریانا سروزو ایگلسیاس» از کشور اسپانیا رو به رو شد و نهایتا با وجود ارائه نمایشی قابل قبول برابر نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان در رقباتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۲ بر یک باخت و به نشان برنز بسنده کرد.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی بود. مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار