Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@06:28:31 GMT

گریس 1 منتظر کاپیتان جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۰۶۷

گریس 1 منتظر کاپیتان جدید

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، روز گذشته شاهد آن بودیم که نفتکش گریس یک ایران که حدود 5 هفته توسط نیروی دریایی انگلیس در سواحل جبل‌الطارق توقیف شده بود تغییر مکان داد اما مجددا در نزدیکی جبل‌ الطارق متوقف شد.

جبل الطارق روز پنجشنبه مجوز لغو توقیف این نفتکش را صادر کرد اما آمریکا در دقیقه 90 تلاش کرد تا این نفتکش را همچنان در توقیف نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ناخدای گریس 1 از هدایت آن انصراف داده و نفتکش منتظر یک ناخدای جدید و تعدادی خدمه است تا بتواند حرکت خود را از سر گیرد.

روز گذشته نفتکش شروع به حرکت کرد و دود روشن شدن موتور از دودکش آن دیده شد. اما پس از مدتی متوقف شد و همچنان در سواحل جبل الطارق قرار دارد.

یک دادگاه آمریکایی روز گذشته دستور توقیف مجدد گریس یک همراه نفت درون آن و بالغ بر یک میلیون دلار پول نقد درون این کشتی را صادر کرده است.

هر گونه تاخیر در حرکت نفتکش گریس یک ایرانی که نام آن به آدریان دریا تغییر کرده است می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای آمریکا در راستای جلوگیری از حرکت آن فراهم کند.

کاپیتان کشتی که از هدایت آن انصراف داده است یک تبعه هندی است و قرار است یک کاپیتان ایرانی جایگزین وی شود.

به گفته وکیل نفتکش آدریان دریا، این شناور حتی پیش از ضبط شدن نیاز به تعمیر داشته و یکی از دلایل توقف آن نیز نیاز این نفتکش به تعویض بعضی قطعات است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جبل الطارق نفتکش گریس یک گریس 1 آدریان دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سه استان منتظر سیل باشند

اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: چابهار با ۱۴۲ میلی‌متر رکورددار بارندگی است.

او افزود: هشدار نارنجی بارندگی برای فردا در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان صادر شده است.کماکان احتمال وقوع سیل در این مناطق وجود دارد.

اصغری ادامه داد: از فردا شب با کاهش ملموس دما رو به رو هستیم.

منبع: چندثانیه

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • این سه استان منتظر سیل باشند
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس