Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام عملیات خط کشی در محور کرج - چالوس  محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان، اظهار کرد: عملیات خط کشی این محدوده که ۷۶ کیلومتر است از ابتدای سال جاری تا کنون‌ انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ایمن‌سازی دیواره‌ها در محدوده «وینه» به منظور جلوگیری از ریزش سنگ‌ها انجام می‌شود، گفت: این عملیات به دلیل مسائل ترافیکی و حجم بالای ترددها در حال حاضر متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر با اشاره به دیگر عملیات‌های ایمنی که در محور کرج-  کندوان اجرا می‌شود، گفت: در محدوده «درده» نیز عملیات دیوار ضامن به طول ۱۵۰ متر در حال اجرا است زیرا در این محدوده نقطه باید عملیات مقاوم سازی اجرا شود.

علیپور با تاکید بر اینکه عملیات دیوار ضامن در محدوده درده در مرحله پی کنی است، گفت: همچنین در برخی از محورهای روستایی جاده چالوس نیز عملیات خط کشی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: راه روستایی «نُوجان» تا «دُروان» و همچنین راه روستایی «کُندر» خط کشی شده و تا چند روز آینده محور پیست بین المللی دیزین نیز خط کشی می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر در بخش دیگری به اجرای دیوارهای جان پناه در محدوده سه راهی دیزین تا کندوان اشاره کرد و گفت: این عملیات با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد همراه است و به دلیل مشکلات ترافیکی با کندی پیش می‌رود.

علیپور با اشاره به اینکه نظافت تونل‌ها در محور کرج - کندوان نیز در حال انجام است، گفت: در تونل شماره یک لاین جنوب به شمال نیز پروژکتورهای «ال. ای. دی» نصب شده است.

کد خبر 4694512

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده چالوس پروژه های عمرانی استان البرز محمد علیپور روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین