Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@03:57:49 GMT

تهدید‌های هسته‌ای میان هند و پاکستان بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۱۹۰

فارس نوشت: وزارت امور خارجه پاکستان به اظهارات اخیر وزیر دفاع هند واکنش نشان داد.

محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع هند مبنی بر احتمال تغییر سیاست دهلی نو در پیشقدمی برای استفاده از سلاح هسته‌ای گفت: هندی‌ها به وعده‌های خود برای منع استفاده از سلاح هسته‌ای پایبند نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هند سعی دارد آتش جنگ را در جنوب آسیا شعله ور کند.

«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان نیز اظهارات وزیر دفاع هند را غیر مسئولانه و نشانه جنگ طلبی دانست.

راجنات سینگ، وزیر دفاع هند اعلام کرده بود این کشور ممکن است در دکترین خود درباره متوسل نشدن پیش‌دستانه به سلاح هسته‌ای در مناقشه با پاکستان تجدید نظر کند.

خبرگزاری فرانسه در خبری نوشت: وزیر دفاع هند در حالی این مطلب را اعلام کرده که فضایی از تنش فزاینده بر روابط هند و پاکستان درباره منطقه کشمیر حاکم است.

وزیر دفاع هند به پوکران (Pokhran)، پایگاهی که کشورش در سال 1998 در دوره نخست وزیری آتال واجپایی در آن با موفقیت به آزمایش های هسته ای مبادرت کرد، عزیمت کرده بود و این مطلب را در این پایگاه عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: فرارو

کلیدواژه: تهدید های هسته ای هند پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در رژیم صهیونیستی به پست ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره تحولات اصفهان در فضای مجازی واکنش نشان داد.

وی در پلتفرم ایکس نوشت: بن گویر با انتشار پست خود در فضای مجازی موفق شد اسراییل را به تمسخر بگیرد. وی تل آویو را از تهران گرفته تا واشنگتن رسوا کرد.

لازم به ذکر است که بامداد امروز هدف قرار گرفتن سه ریزپرنده در اصفهان که یک حادثه در مقیاس بسیار کوچک محسوب می‌شود، به طور گسترده از سوی رسانه‌های صهیونیستی پوشش داده شد.

برخی از این رسانه‌ها این رخداد که طی آن چند ریز پرنده به آسمان پرانده شده بود را به عنوان «حمله اسراییل علیه ایران» توصیف کردند! موضوعی که حتی از سوی مقامات صهیونیست نیز مورد تمسخر قرار گرفت.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار این اخبار، ضمن تأیید تلویحی اقدام مذکور از سوی اسراییل، آن را ضعیف و مسخره توصیف کرد.

دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی اما ضمن ابراز نگرانی درباره اظهارات بن گویر، از اینکه وی مسئولیت این رخداد را برعهده تل‌آویو دانسته به شدت ابراز نگرانی کردند.

در همین رابطه، میکی لوی رئیس سابق و عضو فعلی کنست رژیم صهیونیستی خطاب به بن‌گویر وزیر امنیت داخلی نوشت: تبریک می‌گویم! شما توانستید تمام دوران حضور خود در مسئولیت «وزارت شکست ملی» و «عضویت در کابینه» را در یک کلمه توصیف کنید!

کد خبر 6082693

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • وزیر خارجه روسیه: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل