Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@06:54:29 GMT

ایرج عرب: استعفای من پیش وزیر باز است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۲۰۴

ایرج عرب: استعفای من پیش وزیر باز است

رویداد۲۴ ایرج عرب با اشاره به انتقاداتی که در این مدت از هیات مدیره باشگاه مطرح می‌شود گفت: اقدامات مثبتی که در این مدت در هیات مدیره انجام شده، فکر می‌کنم که دیده نشده است.

وی افزود: ما باید به شرایط حال حاضر باشگاه واقع بین باشیم. متاسفانه نگاه‌ها به مسائل پرسپولیس سطحی است. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است که انبوهی از مشکلات را در آن شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آینده خواهید دید که این مشکلات با تغییرات مدیریتی نه در گذشته حل شده و نه در آینده حل خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: هر چقدر هم به مسائل باشگاه اشراف داشته باشید، باز هم یکسری مشکلات پیش خواهد آمد. چه کسی می‌دانست نرخ ارز سه برابر خواهد شد؟ چه کسی می‌دانست تورم ریالی به وجود خواهد آمد؟ چه کسی می‌دانست برانکو قصد ترک پرسپولیس را دارد؟ وقتی درآمد ریالی است و قیمت مربی برای مثال پنج میلیارد است، چگونه با درامد ریالی این موضوع را می‌توان جبران کرد؟
وی در مورد جدایی برانکو گفت: برانکو روز قبل از رفتن اعلام کرد که در پرسپولیس خواهد ماند. وکیل او هم به ما اعلام کرده بود مطالبات را آماده کنیم. برخی بدهی‌ها هم روز‌های آخر ایجاد شد. برانکو دو ماه قبل از رفتن ۸ میلیارد پول گرفت. ما تلاش کردیم و چهار روز قبل از موعد مقرر این پول را تهیه کردیم، اما در دو روز مانده به پایان آن مهلت برانکو اعلام کرد که دنبال فسخ قرارداد است.
عرب اضافه کرد: به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانستیم پول را به صورت مستقیم به حساب برانکو بریزیم و به همین خاطر آن را به صورت نقد باید پرداخت می‌کردیم و رسید می‌گرفتیم. من آن ۵۰۰ هزار یورو را هم به صورت نقد به برانکو پرداخت کردیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برانکو در زمان مدیریت او انتقاد‌ها را به سمت وی روانه کرده، خاطرنشان کرد: مگر یک مربی چند سال در یک تیم می‌ماند؟ قرار نیست یک مربی تمام عمر خود را در کنار ما باشد. ما این موضوع را از جایی متوجه شدیم که دو ماه قبل از پایان لیگ وسایلش را تحویل گمرک داده بود و این نشان می‌داد او به دنبال ترک تیم است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش هیات مدیره و باشگاه برای حفظ برانکو بود. تهیه یک میلیون یورو در مدت یک هفته آیا نشان از تلاش ندارد؟ اینکه از برانکو خواهش کنیم بماند این تلاش نیست؟ شما تلاش را به چه چیز می‌گویید؟ وقتی برانکو دو ماه قبل وسایلش را جمع کرده نشانگر این موضوع است که قصد جدایی دارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند بازیکن می‌توانستند به راحتی از پرسپولیس جدا شوند. مهدی ترابی، محمد انصاری و خیلی از بازیکنان دیگر، اما هیات مدیره تلاش کرد و این نفرات را حفظ کرد. حفظ بازیکنانی که تیم را سه سال قهرمان کردند و تلاش برای حفظ آن‌ها و خیلی از مسائل دیگر اگر بخواهد نا دیده گرفته شود، اجحاف است.
وی در مورد جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: توانستیم وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان را جذب کنیم. مهاجم خارجی هم در راه است. ما خیلی نمایش اجرا نکردیم چرا که این موضوع مشکلی را حل نمی‌کند.
وی در مورد مقایسه این تیم با استقلال اضافه کرد: نمی‌توانیم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنیم. اما ما در پرسپولیس نظم مالی داریم و درآمد و هزینه‌ها مشخص است و درآمد کفاف هزینه را نمی‌دهد.
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به قرارداد هفت میلیاردی علیرضا بیرانوند هم گفت: قرارداد این بازیکن نسبت به گذشته تغییری نکرده و او غیرت نشان داد و در پرسپولیس ماند. نه تنها بیرانوند بلکه خیلی از بازیکنان ما با پیشنهاداتی مواجه شدند که کار زیادی انجام شد تا آن‌ها در پرسپولیس بمانند. تیم همان تیم قهرمان است و دو ملی پوش به تیم اضافه شده است.

وی در مورد موضوع استعفایش هم گفت: استعفای ما پیش وزیر باز است، اما این صحبت‌هایی که در چند روز اخیر مطرح شده است همه آن‌ها کذب است. یکسری دوست ندارند پرسپولیس موفق باشد. هواداران مراقب باشند این مسائل در پرسپولیس تاثیر نگذارد.

 

 

منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، ایرج عرب ، باشگاه پرسپولیس ، مدیرعامل پرسپولیس ، استعفای عرب سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایرج عرب باشگاه پرسپولیس مدیرعامل پرسپولیس استعفای عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک رسانه انگلیسی روز دوشنبه از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه ایرلند به منطقه غرب آسیا با هدف تلاش برای آتش بس و توقف جنگ و حمایت از تشکیل دولت مستقل فلسطینی خبر داد.

پایگاه خبری «بی ای مدیا» انگلیس اعلام کرد که «مایکل مارتین» به زودی با هدف رایزنی برای آتش فوری در نوار غزه و توقف جنگ ضد مردم مظلوم نوار غزه با سفر به غرب آسیا با مقامات مصر و اردن دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه ایرلند که همزمان معاون نخست وزیر دولت ایرلند نیز است در سخنانی هدف از سفر به منطقه غرب آسیا را تلاش برای رایزنی با هدف متوقف کردن «جنگ وحشیانه» در اوضاع شکننده و ناآرام روزافزون در خاورمیانه توصیف کرد.

مایکل مارتین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید اجازه ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه را بدهد، گفت که اتحادیه اروپا برای آرام کردن اوضاع تلاش می‌کند.

کد خبر 6085974

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد