Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:36:51 GMT

بازگشت آزادگان به روایت رهبر انقلاب +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۲۸۹

بازگشت آزادگان به روایت رهبر انقلاب +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۲۶ مردادماه سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز دفاع مقدس به میهن اسلامی است. به همین مناسبت ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شده که در آن روایت جالبی را از آزادی اسرای ایرانی مطرح می‌کنند.

ایشان در این روایت اشاره می‌کنند که اسرای عراقی که ما در ایران داشتیم همگی نظامی بودند، این درحالیست که هیچ یک از اسرای ایرانی در عراق نظامی نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان جنگ به نظر می‌آمد که آزادسازی‌ اسرا سی سال به طول انجامد، بخصوص وجود فرد بداخلاق و خبیثی چون صدام این امر را سخت‌تر می‌کرد. اما خداوند صحنه‌ای را پدید آورد و ورق برگشت و اسرا به وطن بازگشتند.

در ادامه می‌توانید این روایت شنیدنی را با جزئیات بیشتر ببینید و بشنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شنیدنی ها رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ زیاد النَخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران نوروزی بی‌رمق آسمان غرب، پرویز خان و آپاراتچی/ قربانی‌شدن تنها افسر نظامی که رهبر انقلاب به او اقتدا کرد / چرا صداوسیما از فیلم‌های ارزشمند سینمای ایران حمایت نمی‌کند؟
  • اکران نوروزی بی‌رمق آسمان غرب و پرویز خان، آپاراتچی/ قربانی‌شدن تنها افسر نظامی که رهبر انقلاب به او اقتدا کرد / چرا صداوسیما از فیلم‌های ارزشمند سینمای ایران حمایت نمی‌کند؟
  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی