Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت مؤسسه قرآنی دارالاشراق اولین دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی به مدت دو روز، 30 و 31 مردادماه در سنندج برگزار خواهد شد.
وی از اعلام فراخوان دوره آموزشی تربیت مربی سبک زندگی قرآنی از امروز به مدت سه روز در سنندج خبر داد و افزود: این دوره آموزشی برای اولین بار در شهرستان‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام شدگان این دوره محدود بوده است، عنوان کرد: در این راستا اولویت ما در پذیرش شرکت‌کنندگان منوط به زمان ثبت‌نام است.
وی با تأکید بر اینکه در این دوره آموزشی 30 نفر از ثبت‌نام شدگان می‌توانند حضور داشته باشند، بیان کرد: مربی این دوره آموزشی استاد ابوبکر ایزدی از اساتید برجسته قرآنی بوده که در دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی سازمان دارالقرآن کریم موفق به کسب امتیاز لازم شده است.
مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج اعلام کرد: کتاب آموزشی این دوره با عنوان «ارتباط انسان با خدا» بوده که از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به آزمون پایانی این دوره آموزشی یادآور شد: کسانی که امتیاز لازم در این دوره را کسب کنند، گواهینامه تربیت مربی سبک زندگی قرآنی دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی سبک زندگی قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر
  • برگزاری طرح عفاف و حجاب «طوبی»؛ تربیت مربی عفاف و حجاب