Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها در خراسان شمالی کمیسیون‌های تخصصی صدا، سیما، خبر، فضای مجازی و شعر و موسیقی برگزار شد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، در حاشیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها در خراسان شمالی کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها در بجنورد به روایت تصویرمعاون رسانه ملی: صدا و سیما برای حضور پرشور مردم در انتخابات 98 برنامه‌ریزی کرده استصدا و سیما می‌تواند خراسان شمالی را به‌عنوان بهشت سرمایه‌گذاری معرفی کند

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مربی گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده گفت: در پایان فصل سوم لیگ سراسری سرود ایران، گروه سرود کریم اهل بیت (ع) آباده به عنوان اول، گروه رایة الهدی قم، مقام دوم و گروه صاحب الزمانی‌ها از کرج مقام سوم را کسب کرده اند.

محمدمهدی یزدانبخش با بیان این که اختتامیه این فصل، در اردیبهشت و همزمان با دهه کرامت در آباده برگزار خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه قرار است به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما