Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@03:44:07 GMT

بارسلونا پس از ۱۰ فصل شکست خورد!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۴۰۱

بارسلونا پس از ۱۰ فصل شکست خورد!

 لالیگا جمعه شب با دیدار اتلتیک بیلبائو و بارسلونا آغاز شد و میزبان توانست در ورزشگاه سن مامس با تک گل آریتس آدوریس پیروز این دیدار شود. مهاجم اتلتیک بیلبائو در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد و یک دقیقه بعد با ضربه قیچی برگردان دروازه بارسا را باز کرد تا آبی‌اناری‌ها در شروع فصل یک شکست تلخ را تجربه کنند.

به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بارسلونا از ۵۳ سال پیش نخستین گل را در لالیگا دریافت نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۹۶۶ آلفونسو با پیراهن کوردوبا دروازه آبی اناری‌ها را باز کرد.

آدوریس با ۳۸ سال و ۱۸۶ روز دومین گلزن مسن بود که دروازه بارسلونا را در تاریخ لالیگا باز کرد. تنها آلفردو دی استفانو با ۳۹ سال و ۲۲۳ روز بالاتر از مهاجم اتلتیک قرار دارد. او در سال ۱۹۶۶ برابر تیم کاتالانی گلزنی کرد.

بارسا ۱۰ فصل پیاپی بود که هفته نخست را با پیروزی به پایان می‌رساند و دومین آمار برتر را در این زمینه داشت. پس از شکست یک بر صفر برابر نومانسیا در زمان حضور پپ گواردیولا این اتفاق رخ نداده بود.

آخرین باری که آبی اناری‌ها با یک گل دیرهنگام شکست خوردند به سال ۲۰۱۳ برمی‌گشت. آگیرتسکه با پیراهن رئال سوسیداد در نوزدهم ژانویه این گل را به ثمر رساند. همچنین از سال ۲۰۱۶ بازیکنی با قیچی برگردان دروازه تیم کاتالانی را باز نکرده بود. کریم بنزما با پیراهن رئال مادرید این گل را به ثمر رساند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال اروپا بارسلونا اتلتیک بیلبائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس

هشدار: تماشای این محتوا به افراد حساس و درگیر بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ این مسابقه‌، مصدومیت فرنکی دی یونگ پس از برخورد شدید با فده والورده بود. در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، فرنکی دی یونگ و فدریکو والورده هر دو برای تصاحب توپ و شوتزنی اقدام کردند که برخورد شدیدی بین آن‌ها شکل گرفت. دی یونگ پس از این صحنه، نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هنوز شدت آسیب دیدگی هافبک هلندی بارسلونا مشخص نشده و معلوم نیست که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، با این حال برخی رسانه‌ها از پایان یافتن فصل برای این بازیکن و برخی دیگر از غیبت یک ماهه او خبر داده‌اند.

تصویر زیر، وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فدریکو والورده را نشان می‌دهد:

بدون شرح

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم