Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@21:02:52 GMT

طرز تهیه بیسکوییت با رویه شکلات

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۴۶۷

طرز تهیه بیسکوییت با رویه شکلات

مواد لازم برای بیسکوییت با رویه شکلات :

 

تخم مرغ   1 عدد  شکر  75 گرم  کره  160 گرم  وانیل  یک چهارم قاشق چایخوری آرد  170 تا 150 گرم پودر نشاسته  حدود 70 گرم شکلات تخته ای  120 گرم

 

 

طرز تهیه بیسکوییت با رویه شکلات :

آرد و نشاسته و وانیل و شکر را مخلوط کرده و کره را به آن اضافه کنید تا کاملا کره به خورد مواد برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخم مرغ را اضافه نموده مخلوط کنید تا خمیر یکدستی حاصل شود. خمیر را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.

سپس روی سطحی صاف آرد بپاشید و خمیر را روی آن به اندازه سه میلیمتر با وردنه پهن کنید و با قالب مورد نظر قالب زده روی سینی فر چرب شده قرار داده با حرارت 175 درجه به مدت 8 تا 10 دقیقه در فر قرار دهید تا رنگ بیسکوییت ها طلایی شود. بعد از پخت روی بیسکوییت ها را با شکلات آب شده بپوشانید و روی آن را مغز گردو نیم شده یا بادام قرار دهید.

در ابتدا 150 گرم آرد را اضافه نموده مراحل کار انجام شود اگر خمیر چسبنده بود آرد را اضافه نموده تا خمیر به دست نچسبد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان

یه گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛ محسن رضایی در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: پس از انقلاب، خلاءهای سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهادهای نظارتی و انتخاباتی برطرف گردید و همچنین خلاء بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع گردید؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

 

وی ادامه داد: تصدیگری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت و مجلس باید از نقش و مسئولیت تصدیگری دادن به وزارتخانه ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهند و همچنین اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکز زدایی داده شود.

 

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار داشت: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک رسان باشد.

 

شایان ذکر است در جریان این سفر، دکتر محسن رضایی با حضرات آیات شب زنده دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار نمود.

دیگر خبرها

  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • آیا اسرائیل پاسخ به ایران را به بعد از عید «پِسَح» موکول می‌کند؟ | عید «پِسَح» یهودیان چیست و تا کی ادامه دارد؟
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی