Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:16:56 GMT

نخستین المپیاد ورزشی روستایی شهرستان ری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۴۹۴

نخستین المپیاد ورزشی روستایی شهرستان ری آغاز شد

به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در مراسم آغاز این المپیاد ورزشی اظهار داشت: این رقابت ها با حضور سه هزار ورزشکار نوجوان از ٤٥ دهیاری ری از امروز آغاز و تا پنجم شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

مهدی صداقت ادامه داد: ٢ هزار ورزشکار مرد در ١٠ رشته از جمله طناب کشی، چوب کشی، فوتبال و فوتسال و یکهزار وزرشکار زن در رشته های بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز، فوتسال و سایر رشته ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ورزشکاران نوجوان روستایی در ٢٢ رشته به رقابت می پردازند و افراد شاخص به پایگاه‌های قهرمانی شهرستان معرفی خواهند شد.

صداقت با بیان اینکه مدل برگزاری مسابقات المپیاد روستایی مانند المپیک جهانی است، افزود: در این دوره از مسابقات هر روستا به مثابه یک کشور و هر دهیاری که بیشترین مدال طلا را کسب کند به عنوان روستای طلایی معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: المپیادهای روستایی با هدف کشف استعداد و جلوگیری از ایجاد فقر حرکتی در میان نوجوانان در ایام تابستان برگزار می شود و فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان روستایی در ایام تعطیلی مدارس است که باید خانواده ها و مسئولان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با ۱۲۴ روستا و جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

۳۲۱۸/۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت:با وجود گذشت ۱۲ ماه از واگذاری اماکن ورزشی شهرستان تربت‌جام به بخش خصوصی، ولی هنوز هیچ‌گونه وجهی بابت این اجاره‌ها به حساب هیات‌های ورزشی تربت‌جام واریز نشده است.

احمد خمسه افزود:در خصوص برگشت اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی روال بر این بوده که ۷۰ تا ۸۰ درصد از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی در پایان قرارداد به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان رضوی برگشت نماید. ولی متأسفانه هنوز برگشت مبالغ دریافتی از محل اجاره‌ها به حساب هیات‌های ورزشی تربت‌جام محقق نشده است.

معاون اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت: در سال ۱۴۰۲ در قبال واگذاری ۱۲ مکان ورزشی شهرستان تربت‌جام به اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اجاره به حساب خزانه واریز شده است.

وی افزود: هرچند هیات‌های ورزشی تربت‌جام با مشکلات مالی مواجه هستند، ولی متأسفانه هیچ‌گونه وجهی با توجه به گذشت ۱۲ ماه از انعقاد قرارداد به حساب هیات‌های ورزشی این شهرستان واریز نشده است و این فعالیت هیات‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرده است.

 

دیگر خبرها

  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی