Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همایون امیرزاده مشاور وزیر و مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای گذشته و پس از انتشار خبر ادغام موسسات فرهنگی هنری تابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ذکر جزئیاتی از این ادغام در معاونت هنری، عنوان کرد که به طرح تجمیع و ساماندهی موسسات سایر معاونت های تخصصی پس از بررسی کارشناسی در کارگروه مربوطه برای طرح و تصویب نهایی به شورای معاونان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه محسن جوادی نیز در گفتگوی اخیر خود با خبرگزاری مهر با تایید این ادغام در سه موسسه تابع این معاونت اعلام کرد که به زودی برنامه تدوین شده در این راستا به شورای معاونان وزارتخانه ارائه خواهد شد تا به تصویب برسد.

در این طرح سه موسسه خانه کتاب، نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و خانه کتاب منحل و در یک موسسه جدید در پنج بخش اداغام خواهد شد. این موسسه تازه در چارت تازه دارای پنج معاونت با عناوین ادبیات، کتاب، نمایشگاه‌های کتاب، پشتبانی و اداری خواهد بود.

همچنین معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب مدیر این موسسه تازه به جمع‌بندی رسیده است و فرد انتخاب شده در شمار هیچ کدام از مدیران فعلی این سه موسسه نخواهد بود.

بر همین اساس پروسه انحلال قانونی این سه موسسه تا پایان سال جاری در دست اجرا قرار خواهد گرفت و پس از آن موسسه جدید تاسیس و به فعالیت خواهد پرداخت و تا آن زمان تمامی برنامه‌های جاری این سه موسسه مطابق با طرح و پیشنهادهای مصوب آنها اجرا خواهد شد.

کد خبر 451851 برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • کتاب غیرقانونی را با پست جلوی خانه‌تان تحویل بگیرید!