Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اصغری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیمرغ برنامه های سالروز آزادگان به میهن اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارآریا دفترمازندران درشهرستان بابلسر، اصغری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیمرغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا طی گفتگویی برنامه های سالروز آزادگان را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
وی فضاسازی محیطی نصب بنر و تبلیغات در سطح شهر با همکاری شهرداری گلباران و عطر افشانی گلزار شهدای دستکنده کلا را از برنامه های این مناسبت تاریخی عنوان کرد‌.       
اصغری تصریح کرد: به همین مناسبت، دیدار امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان از خانواده های آزادگان، تجلیل از کارکنان آزاده ادارات مربوطه و دیدار از خانواده های آزادگان متوفی و آزادگان سادات صورت می گیرد.     
اصغری رئیس بنیاد سیمرغ برگزاری همایش بزرگ صبر با حضور آزادگان و خانواده های محترمشان همراه با نماز جماعت خاطره گویی سخنرانی و تجلیل نخبگان آزاده در دفتر امام جمعه شهرستان.      
 سخنرانی یک نفر از آزادگان و پیام آوران ایثار بعد از خطبه نماز جمعه شهرستان سیمرغ را از مهمترین برنامه های سالروز ورود آزادگان  دانست‌.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه های سالروز آزادگان بنیاد سیمرغ تشریح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما