Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:04:23 GMT

ثبت رضایت‌نامه بدون شرط برای بخشش «نجفی»

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۶۵۳

وکیل میترا استاد گفت: اولیای دم مرحومه با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی، رضایت‌نامه خود را بدون قید و شرط و دریافت هیچ گونه مبلغی به عنوان دیه یا وجه‌المصالحه به طور رسمی ثبت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

محمود حاجیلوئی افزود: موکلانم از حق شرعی و قانونی خود مبنی بر قصاص محمدعلی نجفی گذشتند و با تمام حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌هایی که بود توانستند از این مرحله عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسات زیادی برای گرفتن رضایت برگزار شد که در همه این جلسات اولیای دم میترا استاد، پدر، مادر و برادرش حضور داشتند تا در این جلسات که بزرگان کرمانشاه، خانواده و همچنین وکلای آقای نجفی حضور داشتند و حتی برخی از مسؤولان نیز آمد و رفت کردند نهایتاً رضایت حاصل شد.

وکیل میترا استاد گفت: از لحاظ قانونی اولیای دم حق و اختیار دارند که برای اعلام رضایت خود به دادگاه بروند یا در دفاتر اسناد رسمی حاضر شوند که در این رابطه اولیای دم مرحومه به یکی از دفاتر اسناد رسمی رفتند و رضایت‌نامه خود را به طور رسمی ثبت کردند. 

حاجیلوئی گفت: این رضایت کاملاً بی‌قید و شرط صادر شده هیچ گونه مبلغی به عنوان دیه یا وجه‌المصالحه دریافت نشده بنابراین شایعات مربوط به ردوبدل وجه کاملاً کذب است.

وی در مورد مطالبه مهریه میترا استاد نیز گفت: در موضوع مهریه ما وکالتی نداریم هر چند که یک حق قانونی است و اولیای دم نسبت به مطالبه آن یا بخشش مهریه می‌توانند دخل و تصرف داشته باشند. 

وکیل میترا استاد گفت: رسیدگی در کمترین زمان ممکن و به دور از فشار نهادهای مختلف انجام شده، ایرادات جزئی مطرح نبوده و در نهایت مجازات‌های مربوط به اتهامات آقای نجفی جزء در یک مورد صادر و اعلام شده که البته مورد اعتراض ما هم است و با این اعلام دادرسی جنبه خصوصی جرم (قتل) رفع شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نجفی میترا استاد قتل رضایت بخشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

گفتنی است دادگاه انقلاب توماج صالحی خواننده را به اتهام «افساد فی الارض» به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

اعلام این حکم واکنش های بسیاری را از سوی افراد و اشخاص سرشناس و نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توماج صالحی به اعدام محکوم شد/ وکیل توماج : از حکم صادره اطلاعی ندارم جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه