Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاحت پیشه با بیان اینکه انگلیسی ها آغازگر بحران نفتکش ها بودند، گفت: اختلاف ما با انگلیسی ها تا زمانی که نفتکش ایرانی برگردد، ادامه دارد.

«حشمت الله فلاحت پیشه» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی گفت: تحولاتی که اتفاق افتاده است، شبیه تحولاتی است که بین آمریکا و انگلیس شکل گرفته است و از زمان مقابله انگلیسی با جنبش ملی نفت ایران شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها یک کار مشترک را با آمریکایی ها انجام داده اند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحران نفتکش ها را انگلیسی ها شروع کردند و خودشان هم باید پایان دهند و با حکم حقوقی دادگاه جبل الطارق مشخص شد که دلیلی برای توقیف نفتکش ایرانی وجود ندارد و قطعا با توجه به این حکم باید نفتکش آزاد شود و به حریم جمهوری اسلامی ایران برگردد.

 

فلاحت پیشه بیان کرد: گویا آمریکایی ها بازی تازه ای را شروع کرده اند و دستور توقیف داده اند که اگر این تبدیل به بحران تازه شود، مسئولیت آن با انگلیسی هاست که خودشان شروع کرده اند و باید به آن پایان دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه ما این را یک بازی می دانیم و تبانی تقسیم کار بین انگلیس و آمریکا صورت گرفته است، گفت: اختلافات ما با انگلیسی ها تا زمانی که آنها نفتکش ایران را برنگردانند، ادامه خواهد داشت البته یک قسمت جدید نیز ممکن است شروع شود و آنجایی است که جمهوری اسلامی ایران طبق منشور سازمان ملل متحد حق مقابله به مثل در مقابل آمریکا یا هر کشوری که مزاحم نفتکش هایش شود را دارد.

 

وی تصریح کرد: تحولات چند ماهه اخیر نشان داده است که هر موقعی چنین شرایطی شکل گرفته است، ایرانی ها کوتاه نیامده اند. ما یک توصیه به آقای ترامپ داریم و آن، این است که شرایط را برای خودش دشوارتر از این نکند. وی در آستانه فصل انتخابات است و بهتر است از هرگونه بحران جدیدی پرهیز کند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که خودشان را مدعی ایجاد امنیت در آبراه های امنیتی می دانند در حال حاضر عامل ناامنی شده اند و توقیف نفتکش ایرانی به هیچ وجه جنبه حقوقی و کنوانسیونی ندارد./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه اردبیل گلپایگان روزنامه ها روزنامه عید غدیر شبستان یزد فلاحت پیشه حشمت الله فلاحت پیشه نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان «کودک شو» در نوروز/ شروع ضبط با حضور مردم

ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» که با حضور هنرمندان از ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه نسیم رفته بود، شامگاه پنجشنبه (9 فروردین ماه) به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از ۲۹ اسفند با یک ویژه برنامه نوروزی روی آنتن شبکه نسیم رفت و این بار چهره‌های هنری و ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این ویژه برنامه پس از ۱۰ قسمت نهم فروردین به پایان پخش رسید و بر اساس آنچه روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرده است، به‌زودی پخش مجدد آن آغاز خواهد شد.

به تازگی نیز ضبط و تصویربرداری این برنامه با حضور مردم و به شکل روتین آن آغاز شده است که با پایان شب‌های قدر درباره زمان پخش مجدد آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • عملکرد تراکتور در سال 1402؛ شروع و پایان شیرین
  • پایان «کودک شو» در نوروز/ شروع ضبط با حضور مردم
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • شب‌های قدر در شهرکرد احیاء کجا برویم؟
  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است