Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت فوتبال استان تهران توضیحاتی درخصوص انتخابات ریاست این نهاد ارائه کرد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عباس تیموری درباره انتخابات آینده این هیئت اظهار داشت: 13 نفر توسط ما احراز صلاحیت اولیه شدند و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز صلاحیت این افراد را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ناشناخته بودن برخی ثبت نام کنندگان گفت: تابع اساسنامه هیئت‌های استانی هستیم و شرایط خاصی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است، اما من هم با شما هم‌عقیده هستم و معتقدم برای ورود به هیئت‌های فوتبال استان‌ها، به خصوص تهران که پایتخت و مرکز ثقل فوتبال کشور است، باید فیلترهای بیشتری در نظر گرفت. اگر برخی نامزدها را ببینم هم نمی‌شناسم. فوتبال جذابیت‌های خود را دارد و دوستان علاقه دارند از فوتبال به عنوان سکوی پرتاب استفاده کنند. ما از افراد فوتبالی که برای خدمت به فوتبال ثبت نام کرده‌اند، استقبال می‌کنیم و امیدوارم مجمع خوبی برگزار کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در پاسخ به این پرسش که فوتبال تهران چه دارد که این افراد برای ریاست هیئت فوتبال استان ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: این را باید از نامزدهایی که ثبت نام کرده‌اند بپرسید.

تیموری درخصوص اینکه گفته می‌شود یکی از ثبت نام کنندگان، کبابی دارد، خاطرنشان کرد: از این موضوع اطلاع ندارم، چون با گوشت قرمز رابطه خوبی ندارم!

وی درمورد اینکه مدیرعامل پیشین باشگاه راه‌آهن که یکی از نامزدهای هیئت فوتبال استان تهران است،‌ از دلالی در فوتبال تهران صحبت کرده بود، اظهار داشت: متوجه سوال شما نمی‌شوم. چون باشگاه راه‌آهن مدیران عامل زیادی داشته است، اما در چند سالی که به کار اجرایی مشغول هستم،‌ اگر تخلفی ببینم، آن را به کمیته‌های انضباطی و اخلاق ارجاع می‌دهم و برخورد لازم هم شده است.

رقابت 13 نفر برای ریاست انتخابات هیئت فوتبال استان تهران

دبیر هیئت فوتبال استان تهران با اشاره به اهمیت این نهاد گفت: هیئت فوتبال استان تهران به خاطر وسعت و جمعیت تهران و تعداد زیاد تیم‌های تهرانی، بیشتر مورد توجه قرار دارد. ما چهار تیم لیگ برتری و سه تیم دسته اولی داریم و سالی 20 هزار مسابقه برگزار می‌کنیم. طبیعتاً با هیئت‌های فوتبال استان‌هایی که 20 بازی در سال برگزار می‌کنند، تفاوت داریم.

تیموری درخصوص لزوم شفاف‌سازی درمورد سابقه افراد ثبت نام کننده برای ریاست هیئت فوتبال استان تهران گفت: مجمع هیئت فوتبال استان تهران، مجمعی پُر و پیمان است و نمایندگان باشگاه‌ها، داوران، مربیان و بازیکنان در آن حضور دارند. مجمع ما باهوش است و تشخیص می‌دهد چه کسی صلاحیت اداره فوتبال تهران را دارد. به همین خاطر باید به مجمع اعتماد کنیم. چون می‌تواند تصمیم خوبی بگیرد و سکان هدایت فوتبال تهران دست فوتبالی‌ها باشد.

وی درمورد تعداد اعضای مجمع هیئت فوتبال و کسب حداکثر رأی برای ریاست این هیئت خاطرنشان کرد: مجمع هیئت فوتبال حدود 45 رأی دارد.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مجمع قرار است برای سومین بار به حبیب‌الله شیرازی برای ریاست هیئت فوتبال استان تهران اعتماد کند یا خیر، عنوان کرد: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. من مسئول برگزاری انتخابات هستم، نه سخنگوی مجمع. ما روسایی در هیئت‌های فوتبال استان‌ها داشتیم که چهار یا پنج دوره بر مسند ریاست بوده‌اند.

تیموری در این باره که آیا قرار است نامزدهای ریاست هیئت فوتبال تهران مانند هیئت فوتبال استان‌های دیگر به اعضای مجمع ساعت مچی بدهند یا خیر، گفت: خرج ما سنگین بوده و تعداد پرسنل ما در هیئت فوتبال استان تهران، چند برابر استان‌های دیگر است. ما از این هزینه‌ها نمی‌کنیم. به همین خاطر و با مدیریت و کار پرسنل هیئت فوتبال، توانستیم پس از 50 سال صاحب ساختمانی پنج طبقه شویم و خانه‌ای برای اهالی فوتبال تهران درست کنیم. این یکی از کارهای خوب هیئت فوتبال استان تهران بود و ما پول‌مان را در این حوزه‌ها خرج می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این نشست که رئیس و اعضای هیئت رئیسه هیئت دو و میدانی استان همدان و چند قهرمان دوومیدانی همدان حضور داشتند، مهدی مبینی داوطلب ریاست فدراسیون دو و میدانی به تشریح عملکرد خود در مدت سرپرستی فدراسیون و برنامه‌های آینده خود در صورت انتخاب به ریاست این فدراسیون پرداخت.

در ابتدای نشست هم مسعود بنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این هیئت در دو سال گذشته پرداخت.

سپس حاضران در نشست هم به طرح سوالات فنی و تخصصی خود از داوطلب ریاست فدراسیون در زمینه برنامه ها، اهداف و نحوه مدیریت آینده فدراسیون پرداختند.

دیگر خبرها

  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان