Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارتش سوریه با تشدید آتش و عملیات علیه مواضع تروریست‌ها در جنوب ادلب توانسته است حلقه محاصره آنها را تنگ‌تر کند. تاریخ انتشار: 13:37 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۲۴۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ ارتش سوریه با متمرکز کردن عملیات پاکسازی در استان «ادلب» تلاش دارد تا روند پیشروی‌های خود را در این استان کامل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نیروهای سوری به دنبال این هستند تا مناطق تحت اشغال بقایای تروریست‎ها را به صورت سراسری پاکسازی کنند.
به گزارش رسانه‌های سوری، هواپیماهای ارتش سوریه با تشدید عملیات علیه مواضع تروریست‌ها حلقه محاصره را برای آنها تنگ‌تر کرده‎اند.
همچنین یگان هوایی ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در شهر «معره النعمان» و «الدیر الشرقی» در جنوب استان ادلب را در هم کوبید. درگیری‌ها در منطقه الدیر الشرقی با شدت در جریان است.
پایگاه‌های تروریست‌ها در «حضرین»، «تل مناس»، «معره حرمه» و «الشیخ المصطفی» نیز از دیگر اهداف جنگنده‌های ارتش سوریه هستند.
ارتش سوریه که در پی بازپس گیری مناطق اطراف شهر راهبردی «خان شیخون» به دروازه‌های این شهر رسیده، مواضع تروریست‌ها را در خان شیخون، «التمانعه» و «حیش» هدف قرار داده است.
از سوی دیگر تروریست‌ها از نیمه شب گذشته در حومه استان «حلب» با تسلیحات سنگین و نیمه سنگین به تبادل آتش پرداخته‎اند. این درگیری‌ها در جبهه «الشیخ عیسی» و غرب شهر «مارع» در حومه حلب در جریان است.
ارتش سوریه در هفته‌های اخیر موفق شد با انجام عملیات هماهنگ شمار زیادی از شهر‌ها و روستا‌ها را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه ادلب سوریه تروریست ها حلب سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

چندی پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمزارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمزارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به‌طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها ردپای حمایت رژیم صهیونیستی به‌وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به‌وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه