Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:58:20 GMT

آزادگان با ایمان و استقامت اسوه ماندگار شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۳۸۵۱

آزادگان با ایمان و استقامت اسوه ماندگار شدند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید «محمد حسن ابوترابی فرد» روز شنبه در همایش الماس های درخشان و تجلیل از آزادگان استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: اردوگاه های رژیم بعثی با ایمان و استقامت اسرای ایرانی به دانشگاهی با عظمت تبدیل شد و هر یک از اسرا که مطلبی یا دانشی داشت به دیگران انتقال می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اردوگاه های رژیم بعثی برای اسرای ایرانی به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی رزمندگان اسلام بود و تمام اقوام ترک، کرد، بلوچ، عرب، فارس و تمامی مذاهب تنها یک آرمان و هدف مقدس داشتند و آن هم استقامت در راه انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: آزادگان با ایمان و استقامت اردوگاه های دشمن را به نماد دینداری، نوع دوستی و نزدیکی به خدا تبدیل کرده بودند و با عزت، اقتدار و عظمت به میهن اسلامی بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد اظهار داشت: اسرای ایرانی، تمامی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را در اردوگاه های رزیم بعثی احیا کرده و جمهوری اسلامی دیگری را در عراق به وجود آوردند.

وی ادامه داد: بصیرت و استقامت باعث شد که آزادگان تمامی شکنجه ها و مشکلات دوران اسارت را تحمل کرده و با عزت و افتخار به کشور بازگردند و اکنون نیز اگر ملت ایران می خواهد، عزت و اقتدار خود را حفظ کند باید با ایمان و استقامت در مسیر انقلاب اسلامی مجاهدت کند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: تمامی مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور با ایمان و استقامت در راه خدا، عقلانیت و مدیریت مبتنی بر قرآن و سیره اهل بیت(ع) حل می شود و در صورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می توان تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی یادآوری کرد: ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹(سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی) از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب اسلامی است و مجاهدت ها، صبر و استقلامت آزادگان در اردوگاه های عراق دیگر در تاریخ تکرار نخواهد شد.

استان مرکزی ۷۴۱ ازاده سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور استان مرکزی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مظلوم غزه مظهر مقاومت و ایستادگی هستند

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم مظلوم غزه، امروز مظهر مقاومت و ایستادگی هستند و با پایمردی خودشان با وجود تمام سختی‌هایی که در غزه وجود دارد، استقامت می‌ورزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در آئین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار کرد: مردم مظلوم غزه امروز مظهر مقاومت و ایستادگی هستند و با پایمردی خودشان با وجود تمام سختی‌هایی که در غزه وجود دارد، استقامت می‌ورزند.

وی افزود: امروز افتخار ما و مردم فلسطین این است که مقاومت و ایستادگی مردم غزه به خصوص کودکان و نوجوانان به عنوان نماد اسلام و باعث ترویج فرهنگ قرآنی و گرویدن انسان‌های بسیاری به دین اسلام شده است.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مراسم زنگ اقتدار که امروز در حال برگزاری است، مبنای دینی دارد و قرآن ما را به استقامت تشویق کرده است.

مطیعی تصریح کرد: علمیات غرور آفرین «وعده صادق» تمام مسلمانان، مستضعفان عالم و مردم فلسطین و غزه را خوشحال کرد.

وی با ابراز امیدواری از نشر و ترویج وسیع فرهنگ ایستادگی و مقاومت در سطح جهان، افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید استقامت داشته باشید، به واقع معنی این آیه شریفه آن است که در مسیر مستقیم الهی مقاومت و پایمردی کنید.

کد خبر 746524

دیگر خبرها

  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • مردم مظلوم غزه مظهر مقاومت و ایستادگی هستند
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد