Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور تبریز پس از توافق نهایی با یک مهاجم پرویی به دنبال جذب یک بازیکن دیگر است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز پس از برگزاری جشن رونمایی از پیراهن این تیم در روز سه‌شنبه 22 مردادماه، راهی کشور ترکیه شد تا با چند بازیکن خارجی در پست مهاجم مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان در چند روز گذشته پس از مذاکره با چند بازیکن خارجی، با ویلیان میمبلا، مهاجم اهل کشور پرو به توافق نهایی دست یافته است. با هماهنگی انجام شده قرار است این بازیکن پس از عقد قرارداد رسمی، به زودی راهی تبریز شود و در تمرینات تراکتور شرکت کند.

مدیران باشگاه تراکتور البته همچنان به دنبال جذب یک مهاجم نوک دیگر نیز هستند. تراکتوری‌ها با توجه به اینکه میمبلا و مازولا، دو بازیکن خارجی جدید این تیم در پست هافبک هجومی بازی می‌کنند، با صلاحدید دنیزلی در تلاش هستند این‌بار یک مهاجم بلند قامت و هدف را به خدمت بگیرند. 

در همین زمینه در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با امانوئل آدبایور مهاجم سابق رئال مادرید و آرسنال مطرح شده بود که به گفته مسئولان باشگاه تبریزی چنین اتفاقی به طور رسمی رخ نداده و مذاکره‌ای بین طرفین انجام نشده است.

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره شایعه فروش البسه به تراکتور3 کاپیتان تیم ملی از پیراهن تراکتورسازی رونمایی کردند

انتهای پیام/

 

 

R1414/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟