Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:19:45 GMT

کمک ۳.۳ میلیاردی گیلانیان به مناسبت عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۰۰۲

کمک ۳.۳ میلیاردی گیلانیان به مناسبت عید قربان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جوادزاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی برای عید قربان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، اظهار کرد: عید قربان امسال شاهد کمک سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومانی شهروندان گیلان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این کمک‌های توسط ۱۰۰ و ۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح محله‌های و مساجد جمع آوری شده است، گفت: از این میزان سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به صورت غیرنقدی شامل اهدای گوشت گرم و گوسفند زنده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌ شده در کوتاه‌ترین زمان بین حدود ۵۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد توزیع شد، تصریح کرد: توزیع کمک‌ها با اولویت قرار دادن ایتام، فرزندان محسنین و زنان سرپرست خانوار و بیماران بوده است.

وی افزود: مردم نیکوکار گیلان می‌توانند همواره با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهدای کنند.

کد خبر 4694557

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا جواد زاده عید سعید قربان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی مشهد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کردیم، گفت: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۷ جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: ۹۱۷۴ خانوار نوغاندار اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

وی از تولید ۵۱۰ تن پیله تر طی مدت مذکور خبر داد و افزود: استان گیلان با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی ها برای توزیع تخم نوغان در سال جاری، تاکید کرد: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پیله تر ابریشم گیلان در سال گذشته به طور متوسط ۲۴۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: کمیته امداد استان گیلان اقدام به خرید ۶۷ تن پیله تر کرد.

وی همچنین از توزیع ۶۴ هزار و ۸۵۰ اصله نهال توت در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز توزیع ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در گیلان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان سال ۱۴۰۱ تولید داخل بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ هزار جعبه رسید، گفت: طبق برنامه ریزی ها در سال جاری، حدود ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان تولید داخل را توزیع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و بهره وری نوغانداری استان، ۵۴۰۰ خانوار بهره‌بردار استان گیلان را آموزش دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲