Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،سرهنگ پاسدار حسن صنعتگران معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ازاعزام گروه جهادی پزشکی منتظران ظهوربه مناطق محروم بشاگرد خبر داد.

او افزود:گروه جهادی پزشکی منتظران ظهور از تهران به مدت ۱۰ دروز در مناطق محروم شهرستان بشاگرد خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این گروه جهادی در مدت حضور در شهرستان بشاگرد در شهر‌ها و روستا‌های مختلف شهرستان بشاگرد خدمات دندانپزشکی و پزشکی رایگان ارائه می‌کنند.

سرهنگ پاسدار حسن صنعتکران افزود: تعداد اعضای این گروه متغیر بوده که از ۱۵۰ تا ۲۵۰ نفر در این مدت به مردم شهرستان بشاگرد خدمت رسانی می‌کنند.
او پیش بینی کرد در این مدت به حدود پنج هزار نفر از مردم شهرستان بشاگرد خدمت رسانی پزشکی و درمانی شود.

سرهنگ صنعتکران افزود: این طرح خدمت رسانی با پیگیری سپاه امام سجاد (ع) وهمکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مسئولان محلی اجرا می‌شود.

مسئول گروه پزشکی جهادی منتظران ظهور گفت: این گروه جهادی متشکل از متخصصان مختلف مرتبط با دندانپزشکی و متخصصان چشم پزشکی، زنان و زایمان و مامایی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران هستند.

دکتر سید محمد رضا سازور افزود: این دومین سالی است که این گروه به شهرستان بشاگرد می‌آید و پارسال نیز در این منطقه خدمت رسانی شد.

وی گفت: اعضای این گروه افزون بر معاینه و عمل‌های جراحی رایگان، دارو و تجهیزاتی مانند عینک نیز، رایگان در اختیار مردم شهرستان بشاگرد قرار می‌دهند.

سازور افزود: بخشی از هزینه دارو‌ها و تجهیزات مورد نیاز را همکاران پزشکی که نتوانسته اند در این منطقه حضور یابند تامین کرده اند.
اعضای این گروه پزشکی جهادی ظهر امروز وارد فرودگاه بندرعباس شدند و با دو دستگاه اتوبوس به شهرستان بشاگرد منتقل شدند.

انتهای پیام/ر

ویزیت رایگان در بشاگرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی