Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم غلامعلی بسکی، او را انسانی دارای صراحت، صداقت در عمل و تعهد و دردمندی نسبت به جامعه توصیف کرد.

به گزارش ایسنا در متن پیام عیسی کلانتری آمده است:« بی‌تردید، اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق کشور هیچگاه از یاد نخواهد رفت و آثارش بر صفحات زرین تاریخ ایران به یادگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکن مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار زندگی را خزانی باشد و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش و یگانه راز جاودانگی است. زنده یاد دکتر غلامعلی بسکی از پیشکسوتان نیک‌اندیش حفظ طبیعت و محیط زیست در کشور بوده است و بسیاری از علما و استادان عنوان «پدر طبیعت ایران» را در توصیف او به کار می‌بردند.

صراحت، صداقت در عمل، تعهد و دردمندی نسبت به جامعه از ویژگیهای بارز ایشان بود. او شیفته خدمت بود و تمام تلاش خود را برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست صرف کرد. از زحمات طاقت فرسا نمی‌آسود و همه از نیکوکاری و خیرات خدماتش برخوردار بودند. وی در طول حیات پر برکت خود بنیادی جهانی را با عنوان مکتب "حرمت حیات" با هدف حفظ محیط زیست راه‌اندازی کرد. تأسیس بیمارستان، مدرسه تیزهوشان برای اهل روستا، خانه ریاضی و بسیاری از دستاوردهای گرانسنگ او در جای جای کشور از یادگارهای جاودان او خواهد بود.
     
اینجانب به نمایندگی از جانب خانواده بزرگ سازمان حفاظت محیط زیست کشور، این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به خانواده گرامی ایشان، جامعه علمی کشور و تمامی ارادتمندان این استاد ارجمند تسلیت و تعزیت عرض کرده، برای آن مرحوم غفران الهی  و علوّ درجات و برای بازماندگان،  صبر جمیل و اجر جزیل از ایزد منان آرزومندم.»
     
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست در پایان پیام کلانتری آمده است:« خداوندا! او اکنون در جوار رحمت تو است. به پاس خدمات ارزنده و خیراندیشانه‌اش او را با لطف و عنایت خویش پذیرا باش و با نیکان و مقّربان درگاهت محشور گردان. همانا تو بهترین پاداش دهندگان هستی. زنده یاد دکتر بسکی با تلاش خستگی ناپذیر به مقصد رسید اما مسیر و مقصودش برای ما سبزاندیشان منابع طبیعی و محیط زیست کشور همچنان ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غلامعلی بسکی عیسی کلانتری سازمان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.

این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

کد خبر 6077890

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • ارزش‌گذاری اقتصادی محیط‌زیست در راستای تحقق شعار سال
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت