Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرافروز با بیان اینکه همزمان با شب و روز عید سیعد غدیرخم ۴۰ هیئت مذهبی اقدام به پخت و توزیع غذا در بین مردم می‌کنند، گفت: به صورت متمرکز در شهر صومعه‌سرا با همکاری سپاه بیش از پنج هزار غذا بین مردم توزیع می‌شود.

«رحمت آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش عیدسعید غدیرخم، اظهار کرد: عید غدیر از اعیاد مهم و فرا منطقه‌ای و فرا دینی است و در روایات و احادیث به نام عیدالله اکبر شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: براساس روایات کسی که در عید غدیر اطعام کند مثل اطعام انبیاء و صدیقین است و این روایات تکلیف را بر ما سنگین‌تر کرده است.

 

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهرستان صومعه‌سرا همواره پرچم‌دار گرامیداشت برنامه‌های دینی و ملی هستند، گفت: این نهاد به مناسبت عید سعید غدیر خم بین هیئت‌های مذهبی شهرستان که اعلام آمادگی برای پخت کرده‌اند، گوشت و ربع به نرخ دولتی توزیع کرده است.

 

آذرافروز با بیان اینکه 40 هیئت مذهبی اقدام به پخت غذا و اطعام بیش از ۲۰ هزار نفر از مومنان در روز عید غدیر می‌کنند، تصریح کرد: جشن عید سعید غدیر به صورت متمرکز در شهر صومعه‌سرا جنب مسجد جامع با همکاری سپاه ناحیه صومعه‌سرا برگزار می‌شود که در این برنامه بعد از پایان سخنرانی و مولودی‌خوانی بین بیش از پنج هزار نفر از مردم غذا توزیع می‌شود.

 

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به مائده خانوادگی غدیر، خاطرنشان کرد: در شب عید غدیر هر یک از خانواده‌های شهرستان صومعه‌سرا با پخت غذا در پارک ابریشم حضور پیدا می‌کنند و به وسع خود چند پرس غذا بین مردم توزیع می‌کنند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه گلپایگان اردبیل خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد خطبه نماز جمعه بیرجند عید غدیر غدیر اطعام در غدیر طرح مائده غدیر عید سعید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه

 استاد محسن قرائتی در یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع «دعوت از نوجوان ها و جوانان به طلبه شدن» پرداختند که متن آن را در اختیار علاقه‌ ‌مندان خواهیم گذاشت:

مردم کره زمین یا تولید می‌کنند؛ یا توزیع می‌کنند و یا مصرف می‌کنند.

بنده از آقازاده‌های شما دعوت می کنم که بیایید طلبه شوید؛ برای اینکه اگر طلبه شوید، تولید علم می‌کنید. اگر مطهری نشوید و قرائتی شوید، در این صورت کتاب های تولید کننده‌ای چون شهید مطهری را خوانده و برای مردم بیان می‌کنید که همان توزیع علم است.

همچنین اگر نه فکری برای تولید و نه زبان و قلمی برای توزیع داشتید، در این صورت مصرف کننده علم هستید و به علمِ نافع عمل می‌کنید.
حدیث داریم که خوشا به حال : «عالمٌٍ ناطقٌ ینتفع بعلمه».

عالم، تولید کننده علم است، ناطق، توزیع کننده علم است و ینتفع بعلمه یعنی از علمش استفاده کند.

طلبه شوید منتها نه با زور؛ اگر بچه هایتان علاقه دارند که طلبه شوند، کمکشان کنید.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • جدال معصومیت آمریکایی و اروپایی در معصوم
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • لایروبی انهار کشاورزی صومعه سرا