Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم 27 ساله پرویی که مد نظر مسئولان تراکتور قرار گرفته بود، در ترکیه مذاکرات نهایی را انجام می دهد و در صورت توافق نهایی قراردادش را امضا می کند.

جونیور ویلیام میمبلا کاسرس یک مهاجم سرعتی و تکنیکی اهل کشور پرو است که توانسته تایید اولیه مصطفی دنیزلی را برای حضور در تراکتور بگیرد. این بازیکن 27 ساله که سابقه بازی در تیم ناسیونال پرتغال را نیز در کارنامه اش دارد، مهاجمی گلزن محسوب می شود که آمار خوبی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسرس با مسئولان تراکتور به توافق اولیه رسیده و قرار است در استانبول مذاکرات نهایی را با غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه آذربایجانی انجام دهد و در صورت توافق نهایی قراردادش به امضا برساند. قرارداد کاسرس با تراکتور به احتمال فراوان 3 ساله خواهد بود و بعد از امضای قرارداد و دریافت ویزای کار این مهاجم پرویی به ایران سفر می کند.

گفتنی است؛ قیمت کاسرس در سایت ترانسفر مارکت 400 هزار دلار اعلام شده اما بعید است تراکتوری ها برای یک فصل چنین مبلغی را به این بازیکن پرداخت کنند./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟

پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد و جدایی توافقی از باشگاه تراکتور قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پاکو خمز سرمربی تراکتور که چند روز قبل با مسئولان این باشگاه نشستی را برگزار کرده بود به احتمال فراوان امروز از این تیم جدا خواهد شد. 

به احتمال فراوان این مربی آخرین جلسه تمرینی خود را با تراکتور پشت سر بگذارد و سپس به همکاری اش با تیم تبریزی پایان دهد. این مربی که با این باشگاه قرارداد دارد در آخرین صحبت هایی که با مسئولان باشگاه داشته تلویحا اعلام کرده نمی خواهد در تراکتور بماند.

البته باشگاه تراکتور با توجه به غرامت فسخ قرارداد پیشنهادی برای قطع همکاری به این مربی ارائه نکرده اما طبق پیگیری خبرنگار آنا این مربی خودش تصمیم گرفته تا از تراکتور جدا شود و به نظر می رسد آنقدر مصمم است که شاید همین امروز به همکاری اش با این باشگاه پرطرفدار خاتمه بدهد.

طی یکی دو روز اخیر شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه تراکتور با گل محمدی مطرح شده اما خبرنگار آنا کسب اطلاع کرد این خبر صحت ندارد.

دیگر خبرها

  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک