Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، نادر فلاحی با بیان اینکه ماندگاری مسافران در استان اردبیل افزایش یافت افزود: با توجه به افزایش سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران در مناطق گردشگری و تفریحی استان اردبیل ماندگاری مسافران در این استان افزایش یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران در مناطق گردشگری و تفریحی استان اردبیل ماندگاری مسافران در این استان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسی‌ترین عامل افزایش ماندگاری مسافر در استان

فلاحی گفت: در سال‌های اخیر میزان رضایت‌مندی هم‌استانی‌ها و به‌ویژه مسافران و گردشگران در مناطق گردشگری، تفریحی و جاذبه‌های طبیعی از خدمات ارائه شده بسیار بالایی بوده است و این مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل در افزایش ماندگاری مسافران در این استان است.

وی با اشاره به میزان ماندگاری مسافران در استان اردبیل در سال ۹۶، تصریح کرد: در سال ۹۶ میزان ماندگاری مسافران در مناطق گردشگری و تفریحی استان اردبیل به حدود ۱٫۵ روز می‌رسید اما امسال با توجه به افزایش سطح رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده و در نهایت تنوع خدمات و برنامه‌های فرهنگی و هنری به حدود ۳ روز افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد و مختلف، افزایش و ایجاد تنوع خدمات ارائه شده در مراکز تفریحی و گردشگری، تبلیغات محیطی و رسانه‌ها و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و تاریخی در رسانه‌ها و فضای مجازی از جمله عوامل مهم در بحث افزایش چشمگیر مسافران و جلب توجه تورهای گردشگری خارجی به‌ویژه تورهای عربی به استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همواره برای نهادینه‌سازی فرهنگ میزبانی از مسافران در استان اردبیل تلاش می‌کند اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همواره برای نهادینه‌سازی فرهنگ میزبانی از مسافران در استان اردبیل تلاش می‌کند که ارائه کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به مردم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در این راستا است.

46
 

کد خبر 1290430

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ نفتکش باشگاه استقلال مجلس دهم استان آذربایجان شرقی خودرو سینمای ایران ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی