Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری، قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: دهه امامت و ولایت (عید سعید قربان تا غدیر) فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ غنی غدیر و توسعه و تعمیق آموزه‌های علوی و سیره مولی الموحدین علی بن ابی طالب (ع) است. 

او با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی برای مددجویان کمیته امداد در استان اجرا می‌شود افزود: برنامه‌های دهه ولایت شامل جشن بزرگ غدیر، محفل انس با قرآن، برگزاری شب شعر و نشست‌های معرفتی و آگاهی بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری با اشاره به برگزاری اردوی غدیر در قالب اردو‌های آموزشی، تربیتی، زیارتی به مشهد مقدس و قم ادامه داد: دیدار با مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه، تجلیل از سادات مددجو، دیدار با علما، زیارت بقاع متبرکه و امامزادگان در روز میلاد امام هادی (ع) از دیگر برنامه‌ها مورد نظر است. 

او با بیان اینکه برگزاری برنامه‌ای با عنوان غدیر محور اتحاد امت اسلامی در مناطق مرزی و اهل سنت با هدف تقریب مذاهب اسلامی با دعوت از علما و بزرگان شیعه و سنی گفت: توزیع بسته‌های حمایتی و فرهنگی از دیگر اقدامات کمیته امداد خراسان جنوبی در دهه امامت و ولایت خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

دهه ولایت و امامت محور اتحاد امت اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی