Web Analytics Made Easy - Statcounter

وسام بن یدر به دهمین خرید تاریخ موناکو بدل شد که بیش از 20 میلیون یورو برای جذبش هزینه شده است.

طرفداری - وسام بن یدر مهاجم فرانسوی سویا با انتقالی به ارزش 40 میلیون یورو راهی موناکو شد، تا به سومین خرید گرانقیمت تاریخ این باشگاه فرانسوی بدل شود.

به گزارش ترنسفرمارکت، هامس رودریگز هافبک کلمبیایی که در سال 2013 با مبلغ 45 میلیون یورو از پورتو راهی موناکو شد، همچنان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادامل فالکائو هموطن رودریگز با انتقالی 43 میلیون یورویی در همان سال از اتلتیکو مادرید به موناکو پیوست تا در رده دوم لیست قرار گیرد.

ژلسون مارتینز مهاجم اتلتیکو مادرید در تابستان جاری قرارداد قرضی اش با موناکو را در ازای 30 میلیون یورو دائمی کرد. الکساندر گولووین در سال 2018 از زسکا مسکو و کیتا بالده در سال 2017 از لاتزیو با مبالغی مشابه با ژلسون مارتینز راهی موناکو شدند.

انتقال های 26.2 میلیون یورویی یوری تیلمانس در سال 2017 از اندرلخت، 25 میلیون یورویی ژائو موتینیو در سال 2013 از پورتو، 20.9 میلیون یورویی پیترو پلگری از جنوا در ژانویه 2018 و 20 میلیون یورویی جفری کوندوگبیا در سال 2013 از سویا در رده های بعدی این لیست قرار دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا اسامی سی بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که در بین این بازیکنان باز هم خبری از ایران زایتسف ستاره سابق این تیم نیست.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، مارکو فالاسچی و پائولو پورو

دریافت کننده ها: الساندرو میکلتو، دنیله لاویا، توماسو رینالدی، لوکا پورو، ماتیا بوتولو، فرانچسکو رچینه، داویده گاردینی و فرانچسکو سانی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو،جیانلوکا گالاسی، سیمونه آنزانی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوینتی، لورنزو کورتسیا، مارکو ویتلی،  گابریله دی‌مارتینو ادواردو کانسچی

قطر پاسورها : یوری رومانو، جولیو ماگالینی، لورنزو سالا، الساندرو بوولنتا و فابریزیو جیرونی

لیبرو ها: فابیو بالاسو، دامیانو کاتانیا مارکو جا جینی و گابریله لائورنزانو

تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی دوم خود در لیگ ملتهای به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت، ایتالیا نیز همچون ایران نتوانسته سهمیه المپیک پاریس کسب کند.

دیگر خبرها

  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو