Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@22:34:28 GMT

کارگردان «ستایش» سریال جدید می سازد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۵۲۵

سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این‌روز‌ها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد. تاکنون چند بازیگر اصلی این سریال انتخاب شدند و گروه سازنده مشغول تکمیل گروه بازیگران این مجموعه است.

اخبار فرهنگ و هنر _ به زودی اسامی عوامل و بازیگران این سریال رسانه‌ای خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال که بیش از سه ماه از پیش تولید آن می‌گذرد، از هفته اول شهریورماه کلید می‌خورد و تصویربرداری آن در بیش از ۱۵۰ لوکیشن اصلی و فرعی انجام خواهد شد.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب.

پس از سریال «ستایش»، «بوم و بانو» دومین مجموعه‌ای است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند تا آن را برای پخش از تلویزیون تولید کنند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است:

در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد...

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سعید سلطانی کارگردان ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، پیشرفت ۸۵ درصدی اچ دی کردن شبکه استانی، عقد تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی دفتر تولید تلویزیونی در شهر سقز، راه‌اندازی استودیو تولید تلویزیونی در بانه و مریوان با قابلیت تولید دو ساعت برنامه در روز، تلاش برای راه‌اندازی رادیو گروس، تملک زمین برای ایجاد و راه‌اندازی شهرک سینمایی «سنه دژ» در شهر سنندج، به روز کردن تجهیزات فنی مرکز، انجام امور تاسیساتی در بخش‌های مختلف صدا و سیما بخشی از اقدامات عمرانی و زیرساختی یکسال اخیر دوره مدیریت مرادی است.

برگزاری جشنواره موسیقی اقوام در سطح بسیار خوب که با استقبال کم نظیر مخاطبان و شهروندان سنندجی همراه شد، یکی دیگر از اقداماتی است که شادی، نشاط و انرژی خاصی به فضای استان بخشید و هنرمندان بزرگی را از اقوام مختلف کشور دور هم جمع کرد.

 افزایش پوشش برنامه‌های زنده از جمله جشنواره‌های مختلف استانی همچون جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، جشنواره تئاتر کردی سقز، جشنواره هلپرکه بانه، جشنواره توت فرنگی و ... در کنار برنامه‌هایی همچون «امت احمد» در مبعث پیامبر، ویژه برنامه بعثت در مریوان با حضور ۳۰ هزار نفر از مردم، پوشش مراسم‌ها و آیین‌های نوروزی، یادواره عین‌الدین الماسی در مریوان، یادواره شمس قریشی، جشنواره دف نوای رحمت و غیره، از اقدامات دیگری است که با نگاه مخاطب محور و افزایش رضایت آنان تولید و پخش شده است.

تولید سریال طنز کانی موناکو با حضور تمامی بازیگران سرشناس استان که از شب عید فطر امسال از شبکه استانی کردستان پخش خواهد شد از اقدامات جالب توجه مدیرکل جدید صدا و سیمای کردستان است و به زودی تولید سری دوم این سریال نیز کلید خواهد خورد.

پخش سریال سنجرخان از شبکه یک سیما، عقد قرارداد برای تولید سریال مستوره اردلان، زمینه‌سازی برای تولید سریال ساروبیره بانه‌ای، سریال شهیده فاطمه اسدی و سریال خواب روشن در سال جاری از اقدامات مهم برنامه‌سازی در سطح فاخر توسط دکتر علی مرادی بوده است.

راه‌اندازی ۵ کانال انتخاباتی مجزا در ۵ حوزه انتخابیه در استان کردستان، تولید و پخش ۱۹ مناظره تلویزیونی در سطح بسیار بالا با تیم پژوهشی و طراحی سوالات قوی با دکوری خلاقانه و جذاب که به عنوان دکور برتر مناظره‌های انتخاباتی کشور انتخاب شد، از دیگر اقادامات مدیرکل صداوسیمای کردستان است.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما در اسفند ماه ۱۴۰۲ شبکه استانی سیمای کردستان با ۷۸ درصد مخاطب با رشد حداقل ۲۰ درصدی مخاطب مواجه بوده که نشان از تقویت غنا و محتوای برنامه‌ها و همچنین توجه به سلایق و علایق مخاطبان دارد.

 صدای استانی کردستان نیز با ثبت ۵۲ درصد مخاطب رتبه اول را در بین تمامی شبکه‌های استانی کسب کرده است و در شاخص‌های ۱۴ گانه رتبه‌بندی مراکز نیز، این رادیو برترین رادیوی کشور شده است.

دکتر علی مرادی دارای مدرک دکتری تخصصی مردم شناسی و اصالتاً کرد زبان و ایلامی است که قبلاً تجربه معاونت سیما و قائم مقامی شبکه کردستان را به مدت ۷ سال و همچنین مدیرکلی تولید سیمای کشور را به مدت ۳ سال در کارنامه خود دارد.                                      

دیگر خبرها

  • عکس| چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • (عکس) چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟ (+عکس)
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • حمله حزب‌الله به شهرک صهیونیستی/آتش در «کریات شمونه» شعله کشید
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها