Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرماندار سابق شیراز گفت: رسانه آیینه‌ وفادار و روشن برای انعکاس رویدادهاست که فعالان این عرصه باید به رعایت اخلاق حرفه ای توجه داشته باشند.

به گزارش آریا از شیراز،ابراهیم عزیزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتقام خون شهید صارمی و دیپلمات‌ها و کارکنان دفتر کنسولگری ایران در افغانستان را در کوتاهترین زمان ممکن بعد از شهادت ایشان گرفتیم،گفت: چند روز بعد از قطعی شدن خبر شهادت شهید صارمی و هشت کارمند کنسولگری ایران در افغانستان انتقام خون پاک آنان را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ،گفت: عوامل اصلی و دستور دهندگان آن ترور وحشیانه که در قندهار پنهان شده بودند شناسایی شده و به درک واصل شدند تا دشمن بداند اجازه تجاوز به حریم نظام اسلامی را به هیچ کس نمیدهیم.

استاندار اسبق هرمزگان با اشاره به اینکه انتقام خون شهید اصحاب رسانه برای نظام اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود لذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسانی که مسبب این حادثه بودند، به دَرَک واصل شدند؛ به‌طوری‌که تروریست‌ها پی بردند که برخورد با اصحاب رسانه‌ایران، قابل‌گذشت نیست .

او خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با آن واکنش سریع به دشمنان نشان داد که برای حرکت آزاد اخبار و اطلاعات و خبرنگار قرب و منزلت بسیاری قائل است .

عزیزی همچنین با بیان اینکه رسانه آیینه‌ای روشن برای انعکاس رویدادهاست، بر لزوم توجه به رعایت اخلاق حرفه‌ای از سوی فعالان رسانه تاکید و خاطرنشان کرد که انتقاد نکردن و مدح یک دستگاه و مدیر را گفتن، اخلاق مداری نیست.

او با یادآوری اینکه خبرنگاران افسران خط مقدم جبهه جنگ رسانه‌ای و نرم هستند، تاکید کرد: باید بپذیریم کسی جلوتر از اصحاب رسانه در میدان جنگ رسانه‌ای نیست .

عزیزی توجه به وضعیت معیشتی اصحاب رسانه را خواستار شد و درعین‌حال گفت: شاید خلاء قوانین موجب شده نتوان آن‌گونه که شایسته و درخور است، به اصحاب رسانه توجه شود؛ دشمن درواقع به دنبال یک نفوذ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی طولانی در کشور است که اصحاب رسانه مقابل وی در این نفوذ ایستاده‌اند .

او با اشاره به اینکه تصمیم گیری صحیح می تواند به دنبال یک اطلاع‌رسانی صحیح اتفاق بیفتد، رسانه را ظرفیتی بزرگ برای اعتمادسازی و اعتماد افزایی دانست و گفت: در عین حال رسانه می تواند بر کاهش یا سلب اعتماد عمومی هم تاثیرگذار باشد، خبرنگار بصیر و آگاه به مسائل می‌تواند اعتماد به‌نظام را بسترسازی کرده و گسترش دهد، اما یک غفلت موجب اعتمادسوزی خواهد شد.

این فرمانده اسبق سپاه با یادآوری اینکه تلاش برای تسری فرهنگ مطالبه گری از رسالت‌های مهم رسانه و خبرنگاران است، گفت: پرسش گری حق و پاسخگویی وظیفه است؛ رسانه باید به خاطر داشته باشد که تمام قدرت خود را از مخاطبانش میگیرد، تلاش برای اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع هم موجب رضایت مخاطب هم موجب تقویت نظام خواهد شد.

عزیزی با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان خبری تاکید کرد که اصحاب رسانه صادقانه و با کمترین امکانات و درآمد همواره در جبهه جنگ نرم به دفاع از نظام اسلامی مشغول بوده و هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم با هم به رقابت پرداختند.
سید حسین صادقی افزود: در پایان این بازی‌ها تیم جوانان عزیزی با نتیجه ۴ به یک بر تیم اتحاد طولدان پیروز و قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
  • بلوفی که باعث تمسخر کاربران شد | اسرائیلی ها آنقدر بزرگنمایی کردند که فورا خودشان ترسیدند ... !
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما