Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@10:28:13 GMT

ساغند در یزد لرزید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۵۸۹

صراط:

محمود شاکری شمسی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۲:۳۱ زلزله ای در منطقه ساغند، در محور یزد ـ طبس به بزرگی ۳.۴ ریشتر رخ داد.

وی با اشاره به اینکه این زلزله در عمق ۱۷ کیلومتری زمین رخ داده است، بیان کرد: خوشبختانه کانون زلزله در منطقه کویری و بیابانی بوده و تنها در برخی از مناطق مسکونی ساغند، لرزش خفیفی احساس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری شمسی با بیان اینکه وسعت مناطق مسکونی در مناطقی نظیر ساغند زیاد نیست، افزود: مناطق زلزله خیز استان یزد که شامل ساغند و بهاباد است، عمدتا در مناطق بیابانی خالی از سکنه واقع شده است.

وی عنوان کرد: زلزله امروز نیز خوشبختانه هیچ خسارتی در بر نداشته و در برخی مناطق حتی احساس نیز نشده است.

شاکری شمسی یادآور شد: در یزد روزانه به طور متوسط بین سه تا پنج زلزله کوچک رخ می دهد که کانون عمده این زلزله ها در منطقه بهاباد و ساغند ثبت شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ساغند یزد زلزله زمین لرزه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • سیاره مشتری چه زمانی شروع به حرکت در منظومه شمسی کرده است؟
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • بهاباد امروز لرزید