Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار تورج حسنی مقدم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم گفت: حضور آمریکا در منطقه غرب آسیا برای دستیابی به کنترل بازار انرژی، با لزوم بی ثباتی در منطقه دنبال می‌شود.

او افزود: جمهوری اسلامی ایران با افزایش توان بازدارندگی، رو در روی زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار حسنی مقدم گفت: هویت ایرانی با خصوصیات اسلامی موجب دشمنی آمریکا است و ملت ما زور گویی‌های آمریکا را برنمی تابد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: باید از قران و ائمه اطهار (ع) بهره بگیریم و به وعده‌های قران کریم مبنی بر ناپایداری ظلم ایمان داشته باشیم.

او افزود: با اضافه شدن سازمان رزم جدید به منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در جاسک، قدرت اطلاعاتی و عملیاتی این منطقه برای برهم زدن معادلات دشمن توسعه یافت.

امیر دریادار حسنی مقدم اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا مبنی ایجاد قدرت دفاعی در منطقه به عنوان یکی از بازو‌های نیرو‌های مسلح، گفت: تلاش‌ها برای رسیدن به هدف‌های دفاعی با قدرت و ایمان قوی ادامه دارد و بحمدالله ما از تمام این قدرت که خداوند در اختیار ما قرار داده برای آبادانی بندر جاسک و افزایش توان نظامی که نیروی دریایی که در این خطه و سواحل مستقر است، استفاده می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه امنیت و آسایشی که امروزه در کشور حکم فرماست، مدیون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: این الحاق در راستای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و در جهت ساختاربندی منطقه صورت گرفت که علاوه بر ایجاد آمایش سرزمینی جدیدی، از نظر تهدیدات و الزامات دفاعی نیز بسیار موثر است.

امیر دریادار حسنی مقدم افزود: راهبردی که امام (ره) راحل برای ما مشخص کردند مقاومت و حضور در صحنه است و این‌ها باعث پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس شد و امروز هم فرماندهی معظم کل قوا راهبرد مقاومت فعالانه همراه با مولفه‌های بازدارندگی فعال را برای ما ترسیم فرموده‌اند؛ بنابراین گزارش، امیر دریادار تاشک فرمانده ناوگان مقدم جنوب در مراسم الحاق یکان‌های جدید رزمی اطلاعاتی به منطقه دوم دریایی ولایت جاسک گفت: بر اساس وظایف نیروی دریایی ارتش، تقویت یگان‌های رزمی و گسترش سازمان رزم در سواحل مکران در دستور کار قرار گرفته، و تقویت این گسترش دفاعی در برنامه ریزی‌های پیش رو طراحی شده است.

او افزود: توسعه اطلاعاتی، رزمی، تجهیزاتی و انسانی در منطقه دوم دریایی جاسک راهبرد دفاعی در نیروی دریایی ارتش است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه می‌روند.
امیردریادار دوم جلیل مقم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز می‌کنند، پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت می‌کنند.
وی گفت: نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان‌ها شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور می‌دهند.

بیشتربخوانید: برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان
امیردریادار دوم مقدم افزود: در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس