Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@11:29:00 GMT

تشکیل گروه بورد دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۶۰۷

تشکیل گروه بورد دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در جلسه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان نظام دامپزشکی و گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، مقرر شد گروه بورد دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان نظام دامپزشکی کشور و گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی واگذاری امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت علوم پزشکی، جلسه ای با حضور صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی و پیغمبری رئیس گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم به میزبانی محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و مقرر شد همکاری‌های بیشتری برای پیشرفت آموزش دامپزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی انجام پذیرد.

در این جلسه که با حضور فرهاد ادهمی مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، رستگارزاده مدیر توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی مرجانی رئیس گروه و شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی سخا و سیدمهدی قمصری از اعضای شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، مقرر شد درخصوص مدیریت پذیرش دانشجو در مقاطع عمومی و تخصصی دامپزشکی همکاری‌های بیشتری انجام پذیرد.

نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، بر افزایش کیفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دامپزشکی و بهره‌گیری بیشتر از خدمات تخصصی دامپزشکی تأکید کرد.

صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم کنترل ظرفیت پذیرش دانشجوی مقاطع ای عمومی و تخصصی دامپزشکی، از آمادگی سازمان نظام دامپزشکی جهت همکاری در ارزیابی و فرآیندهای صدور مجوز خدمات دامپزشکی خبر داد.

همچنین در این جلسه درخصوص برگزاری المپیادهای مشترک پزشکی و دامپزشکی، پایان‌نامه‌های مشترک دامپزشکی و پزشکی، اردوهای جهادی مشترک، کارآفرینی، برگزاری امتحانات دوره‌ای متمرکز و طرح‌های ملی مشترک بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد گروه بورد دامپزشکی با همکاری سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود.

در این نشست همچنین مقرر شد در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه و تعالی کیفیت تحصیلات تکمیلی، برنامه جامع ارتقای کیفی آموزش های علمی و عملی دامپزشکی تدوین و اجرا شود و با در نظر گرفتن الزامات و استانداردهای کالبدی رشته دامپزشکی، متناسب‌سازی امکانات آموزشی در حیطه های علوم پایه و بالینی، با ظرفیت پذیرش و توسعه این رشته، در دستور کار دبیرخانه بورد تخصصی دامپزشکی و اداره گسترش رشته‌های علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد و پذیرش دانشجو بر اساس نیاز بخش، حفظ مقررات موجود و توان واحدهای آموزشی برنامه‌ریزی و ساماندهی شود.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

 قدس گفت:  تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی