Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امیررضا واعظ آشتیانی ضمن تاکید بر اینکه «بحث نارضایتی مردم حرف جدیدی نیست» گفت: به هر حال دولت با عملکرد خود موجب نارضایتی در جامعه شده و مردم به لحاظ معیشت و مسائل اقتصادی تحت فشار هستند. برخی تصور می‌کنند که مردم عادت می‌کنند و به سمت بهبود اوضاع نمی‌روند، اما اینطور نیست. حال اگر آقای حداد یا هر کسی بگوید رضایتمندی در جامعه وجود ندارد، حرف جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به اینکه آیا نارضایتی موجود لزوما در انتخابات آتی به نفع جریان اصولگرا و منتقد دولت تمام خواهد شد؟ گفت: خیر این طور نیست. در مورد وجود نارضایتی تردیدی نیست، اما رفع این مشکلات و نارضایتی‌ها موفقیت نظام است. دولت تافته جدابافته نیست و متعلق به نظام است. ما نباید از بابت ناتوانی دولت ذوق‌زده شویم. اگر همه گروه‌های سیاسی این را بیاموزند که هر دولت کاستی‌های دولت قبلی را رفع کند، به یک نتیجه خوبی می‌رسیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اینکه بگوییم دولت ناتوان است و چون ناتوان است اسلام‌گرایان یا اصولگرایان پیروز می‌شوند، درست نیست. ما هنوز مردم ایران را نشناخته‌ایم. سیاسیون ما هنوز فکر می‌کنند که رای مردم پیشاپیش در جیبشان است. مردم ایران همیشه نشان داده‌اند که غیرقابل پیش‌بینی هستند. به نظر من خوب است که در یک رقابت سیاسی یا حتی یک رقابت ورزشی خود را از پیش برنده ندانیم، زیرا اتفاقاتی حادث می‌شود که همه معادلات را برهم می‏زند.

وی ادامه داد: در عین حال شانس اصولگرایان به مراتب از اصلاح طلبان بالاتر است، زیرا گروه‌های مختلف اصلاح طلبی مشغول برائت جستن از عملکرد دولت هستند. مواضع اصلاح طلبان که بحث عبور از روحانی را طرح کرده یا همچنان پای دولت ایستاده‌اند نشان می‌دهد که سهامدار این دولت هستند و مردم نیز این موضوع را می‌گویند؛ بنابراین روی کاغذ شانس اصولگرایان بیشتر است و اگر بتوانند با درایت و منطق هم‌اندیشی نسبی خوبی ایجاد کنند، خواهند توانست برنده نسبی انتخابات باشند.

وی در واکنش به بخش دوم اظهارات حداد عادل و استفاده از واژه «اسلام گرایی» نیز گفت: «این یک لفظ است. اصولگرایان خود را معتقد به اصل نظام، انقلاب و ولایت می‌دانند و با واژه اصوگرایی به این اعتقاد راسخ خود تاکید می‌کنند. حالا این عبارت به اسلام‌گرایی تغییر کند هم اتفاقی نمی‌افتد باید دید که مردم و طرفداران اصولگرایی چه تصمیمی می‌گیرند و به آن‌ها رای می‌دهند یا خیر.

واعظ آشتیانی با تاکید بر اینکه «اکنون ایجاد وحدت میان اصولگرایان بسیار سخت است» گفت: من فکر می‌کنم که طرح چنین موضوعاتی در ایجاد انشقاق اثرگذار است. قالیباف می‌گوید نواصولگرایی و حداد عادل می‌گوید اسلام‌گرایی. این‌ها در ایجاد وحدت مشکل ایجاد می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه آیا استفاده از واژه اسلام‌گرا به جای اصولگرا در روند ایجاد انسجام ملی که به اعتقاد همه سیاسیون مورد نیاز است، مشکل ساز نخواهد بود؟ گفت: اول اینکه باید نگاه آقای حداد یا هر کسی دیگری برای ما محترم باشد. اگر به نگاه یکدیگر احترام بگذاریم قطعا ضریب درگیری‌ها کمتر می‌شود. آقای حداد هم نظر خود را گفته است، اما من فکر می‌کنم‌ای کاش در زمانی که به وحدت و انسجام نیاز داریم از طرح برخی موضوعات پرهیز کنیم، زیرا برای جامعه و خود گروه‌های سیاسی شائبه ساز می‌شود. برخی ممکن است گمان کنند یک خط‌کشی در حال انجام است و این چالش می‌شود. رفع این چالش زمان می‌برد و این یعنی از دست دادن فرصت‌ها. به تعبیری خودمان با دست خودمان سرمان را به سقف می‌کوبیم.

منبع:آزادی

 

 

منبع: خبرآنلاین برچسب ها: رویداد24 ، واعظ آشتیانی ، حداد عادل ، اصولگرایان ، انتخبات مجلس ، قالیباف ، نو اوصولگرایی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 واعظ آشتیانی حداد عادل اصولگرایان قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد

حجت‌الاسلام عباس امینی پیش از سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شاهرود در قالب دور دوم سفر استانی هیات دولت به استان سمنان گفت: در کنار دشواری در تامین آب برای مصارف آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی، به استفاده بهینه از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی از این مشکل نیز بی‌توجهی می‌شود.

وی بیان کرد: تکمیل طرح فاضلاب شهری شاهرود سال‌ها معصل اراده‌ای برای اجراست که امیدواریم با درایت و تدبیر دولت مردمی آیت‌الله رییسی انتظار چندین ساله مردم برای بهره‌برداری از این طرح به پایان برسد.

امام جمعه شاهرود همچنین با تقدیر از تلاش دولت برای گازرسانی به همه مناطق کشور گفت: با وجود این خدمات، هنوز برخی مناطق از جمله روستای خارتوران این شهرستان که جزو مناطق دارای ظرفیت بالقوه اقتصادی کشور به شمار می‌روند از این خدمت بی‌بهره هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند