Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@22:42:19 GMT

عیدی ایران هتل آنلاین به شما یک شب اقامت رایگان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۷۷۲

عیدی ایران هتل آنلاین به شما یک شب اقامت رایگان

رپورتاژ تبلیغی / ایران هتل آنلاین اولین و معتبرترین سایت رزرو آنلاین هتل در ایران، این بار نیز با ارائه ی یک عیدی بی نظیر قصد دارد شما را غافلگیر کرده و به یک سفر شیرین دعوت کند.

 

گاهی وقت ها سفر بهترین چیزی است که در گرم ترین روزهای تابستان به آن احتیاج داریم، این پیشنهاد وقتی دلچسب تر می شود که یک تعطیلی هم در انتظارمان باشد و آن تعطیلی هم عید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا برنامه ریزی برای یک سفر خیلی ساده است، وقتی که بدانید به کجا خواهید رفت و رزرو هتل خود را از قبل انجام داده باشید. اما همیشه این طور نیست، بیشتر وقت ها مقصد و مکان مشخصی ندارید و ناچار هستید زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک مکان مطمئن بکنید، به سایت ها و آژانس های زیادی سر بزنید و در آخر با صرف وقت و هزینه های زیاد، موفق به پیدا کردن یک اتاق در یکی از هتل های مشهد، هتل های کیش و یا سایر هتل های ایران شوید.

 چرا که در یک چنین روزهایی آمار سفر بسیار بالاست، بیشتر هتل ها از قبل آنلاین رزرو شده و یا گران تر از همیشه هستند. اما ایران هتل که به عنوان یک سایت رزرو آنلاین هتل فعال و پویا همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده است، این بار نیز یک خبر خوب برای شما دارد:

 ایران هتل آنلاین قصد دارد یک شب اقامت رایگان + تخفیفات ویژه تا 55 درصد! در برخی از هتل های ایران را به مهمانان خود عیدی بدهد. با این عیدی بی نظیر شما این امکان را خواهید داشت که یک شب به طور رایگان در هتل اقامت کرده و از سفر خود لذت ببرید.

شما با پرداخت تنها 2 شب، می توانید 3 شب در هر یک از هتل های زیر اقامت کنید و یک شب مهمان ایران هتل آنلاین باشید. اعتبار این جشنواره تا آخر مرداد ماه می باشد.

این هتل ها شامل : 1.هتل پرسپولیس شیراز 2.هتل پارس اهواز 3.اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان 4.هتل باغ مشیرالممالک یزد 5.هتل ناز کرمان 6.اقامتگاه سنتی پارس یزد 7.هتل آریانا شیراز 8.اقامتگاه بوم گردی کاشیلو شهداد کرمان 9.هتل زنبق یزد 10.هتل تهرانی یزد

 

همچنین اگر از هم اکنون برای تاریخ 2 مهرماه تا 18 مهرماه برای 3 شب هتل آپارتمان کوروش مشهد را رزرو نمایید یک شب اقامت رایگان را از ما هدیه خواهید گرفت.

ایران هتل آنلاین با نام اختصاری آی هو(IHO)  بزرگ ترین سایت رزرواسیون آنلاین هتل های ایران می باشد. این شبکه ی رزرو هتل بیش از 12 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سال ها و با هدف گسترش توریسم و ترغیب مردم به سفر همیشه پویا و خلاق بوده است. ایران هتل آنلاین با رزرو آنلاین هتل های ایران و با ارائه ی تصاویر هتل ها و و ذکر امکانات آن ها، در کمترین زمان شما را یاری می کند که هتل مورد نظر خود را جستجو و رزرو کنید. همچنین این سایت فعال با ارائه ی نظر مشتریان خود این امکان را به وجود آورده که مشتریان با یک فضای واقعی روبرو باشند و بتوانند با استفاده از نظریات سایر مشتریان بهترین تصمیم را برای رزرو هتل اتخاذ کنند. بنابراین و با توجه به خدمات ارزشمند ایران هتل و استفاده از آن ها، رزرو هتل های کیش و هتل های مشهد که قطب های گردشگری و شهرهای سیاحتی و زیارتی محسوب می شوند آسان تر شده و شما می توانید در بین هتل های مختلف بهترین ها را انتخاب و رزرو کنید. همچنین ایران هتل با ارائه ی گارانتی بهترین نرخ و تخفیف های طلایی همواره تلاش کرده که نظر مشتریان خود را به بهترین نحوه جلب کند و در همین راستا این بار نیز با ارائه ی یک عیدی بی نظیر قصد دارد شما را غافلگیر کرده و به یک سفر شیرین دعوت کند. با این عیدی منحصر به فرد ایران هتل شما می توانید یک شب از روزهای سفر خود را در یکی از هتل هایی که این عیدی به آن ها اختصاص یافته، سپری کرده و از یک شب اقامت رایگان بهره مند شوید. عید قربان و عید غدیر دو عید بزرگ و مهم ما شیعیان هستند و از آن جا که فاصله ی بسیار نزدیکی با هم دارند، سال هاست که بین عید قربان تا غدیر جشنواره های مختلفی برگزار شده و این روزهای مهم با شکوه و زیبایی خاص عزیز شمرده می شوند. مسلما برای کسانی که عاشق سفر و کشف زیبایی های طبیعت و آشنایی با تاریخ کشورمان هستند نیز این ایام زمان مناسبی است که با یک سفر دلپذیر تعطیلات تابستانی خود را  زیباتر کرده و با استفاده از عیدی ایران هتل و با یک شب اقامت رایگان در هتل های ایران سفر خود را آغاز کنند.

اما با توجه به این که در این روزها عده ی زیادی از مردم قصد سفر دارند، بهتر است از هم اکنون به رزرو هتل در شهرهایی که شامل این عیدی غیر منتظره ی ایران هتل می شوند بپردازید و رزرو هتل را به روزهای قبل از تعطیلات موکول نکنید.

لازم به ذکر است از آن جا که لازمه ی یک سفر بی دغدغه اقامت در یک مکان مناسب می باشد، بنابراین شما هم برای شروع سفر خود و استفاده از امکان اقامت رایگان در هتل های ایران بهتر است در اولین فرصت با سایت ایران هتل مرتبط شده و با کسب اطلاعات بیشتر سفری به یادماندنی را در این روزهای شاد و زیبا رقم بزنید. به خاطر داشته باشید که هدف ایران هتل جلب رضایت شماست و بر همین اساس می کوشد تا با ارائه ی بهترین خدمات نظر شما را به دست آورده و بر اساس شعار مخصوص خود" هوشمندانه سفر کنید" یک سفر دلپذیر و در عین حال هوشمندانه را برای مشتریان خود به تصویر بکشد.

مطلب فوق تبلیغی است و ساعت 24 آن را محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند و مسولیتی در قبال آن ندارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران

حسین فرشیدی از برنامه وزارت بهداشت برای شناسایی و درمان موارد ابتلا به هپاتیت سی برای حذف این بیماری در کشور خبر داد و اظهار کرد: هپاتیت C نوعی بیماری ویروسی است که علت اصلی بیماری مزمن کبدی بوده و می‌تواند به سیروز، سرطان کبد و مرگ منجر شود.

تشخیص هپاتیت سی با پیگیری مراکز بهداشتی

وی افزود: تصمیم گرفتیم در سال جاری افراد مبتلا به هپاتیت سی را شناسایی کنیم و در همین راستا در مرحله اول مراقبان سلامت به امر پیگیری و شناسایی افراد پرخطر و پزشکان عمومی در مراکز بهداشتی به تشخیص این بیماری خواهند پرداخت.

فرشیدی ادامه داد: پس از انجام تست‌های تشخیصی در صورت ابتلای افراد به هپاتیت C، بیمار به بخش‌های درمانی ارجاع داده می‌شود. درمان بیماران هپاتیت سی به این روش نیز برای بیماران هزینه‌ای ندارد و رایگان شده است.

تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار مبتلا در ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره آمار ابتلا به هپاتیت سی در کشور گفت: تخمین زده می‌شود که حدود ۲۰۰ هزار نفر بیمار مبتلا به هپاتیت سی در کشور داشته باشیم.

درمان همه مبتلایان تا دو سال آینده

فرشیدی با بیان اینکه با استفاده از داروها، درمان این بیماری قطعی خواهد بود؛ ادامه داد: هدفگذاری کرده‌ایم که ظرف دو سال آینده همه افراد مبتلا را درمان کنیم و داروی درمان این بیماری نیز به میزان موردنیاز تأمین شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره راه‌های انتقال ویروس هپاتیت سی بیان کرد: تزریق خون و فرآورده‌های خونی آلوده و رابطه جنسی از شایع‌ترین راه‌های انتقال این ویروس هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز