Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:04:37 GMT

فدراسیون فوتبال تراکتور را در ۲ پرونده محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۷۹۷

فدراسیون فوتبال تراکتور را در ۲ پرونده محکوم کرد

به گزارش ایرنا، بر اساس آرای صادر شده، در پرونده شکایت باشگاه بادران از تراکتور، این باشگاه به پرداخت ۴۲۵ میلیون تومان بابت توافقنامه فی مابین طرفین دعوی و مبلغ ۸.۵ میلیون تومان از بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه بادران) محکوم شد.

همچنین در پی شکایت مسعود همامی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۶ میلیون تومان اصل خواسته به انضمام پرداخت یک میلیون ۳۲۰ هزار تومان بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی است.

این برای چندمین بار در سالجاری است که تیم فوتبال تراکتور به دلیل شکایت بازیکنان و کادر فنی فصل‌های قبل محکوم می‌شود.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیش از نیز در پرونده شکایت سینا عشوری و امیر قلعه‌نویی، تراکتور را به پرداخت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان محکوم کرده بود.

۳۰۷۷/۶۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه

حامد مومنی‌نژاد با اعلام اینکه این حوزه قضایی فاقد زندانی مهریه است گفت: در حالی که پیشر شهرستان اشتهارد دارای زندانی مهریه بود با تلاش‌های انجام شده از تیرماه ۱۴۰۱ هیچ شخصی بابت عدم تادیه مهریه محبوس نشده است و همچنین پیش از آن نیز با بررسی تک تک پرونده‌های مربوط به مهریه، هیچ شهروندی از این حوزه قضایی از این بابت در زندان نیست.

رئیس دادگستری اشتهارد  با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پرونده‌های مهریه در این حوزه قضایی متذکر شد: با اتخاذ سیاست‌های کاهش جمعیت زندان، این موفقیت کسب شد که مرهون برنامه‌های متعدد از جمله تسریع در پذیرش اعسار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی ذکر شده در «قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی» برای شناسایی اموال و پرداخت مهریه و در صورت احراز اعسار زوج، تقسیط آن بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه تدوین شده در این حوزه قضایی، پرونده‌های مربوط به مهریه را رئیس دادگستری شخصا رسیدگی می‌کند تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های قوه قضائیه کاهش زندانی مهریه است تلاش شده با رسیدگی توسط رئیس حوزه قضایی از ظرفیت موجود قانونی استفاده شود تا ضمن افزایش رضایت، بررسی درخواست‌های اعسار با سرعت بیشتری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اعلام رای کمیته وضعیت در باره پرونده باشگاه ذوب آهن