Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و سومین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز شنبه در محل این کمیته برگزار شد. 

یکی از مهمترین محورهای تعیین شده برای این نشست، رسیدگی به درخواست فدراسیون فوتبال در رابطه با تیم امید و حمایت مالی کمیته ملی المپیک از این تیم بود. قرار بود در این نشست  درخواست فدراسیون فوتبال که در نامه مهدی تاج به صالحی امیری مطرح شده بود، مورد بررسی قرار گرفته و رقم مد نظر برای کمک به تیم امید نهایی شود اما رسیدگی به این موضوع به دلیل کمبود وقت به نشست آتی هیات اجرایی موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سهم فدراسیون فوتبال از بودجه مصوب کمیته ملی المپیک برای فدراسیون ها صفر است. به همین دلیل این فدراسیون خواستار بهره مند شدن از حمایت از مالی کمیته ملی المپیک شده است. این کمیته سال گذشته به فدراسیون فوتبال و تیم امید برای حضور در بازی های آسیایی ۲۴ میلیون تومان کمک مالی داشت. 

بیشتر زمان نشست امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به ارائه گزارش روسای فدراسیون های کاراته و قایقرانی از وضعیت این رشته ها و ورزشکاران شان برای حضور در میادین کسب سهمیه المپیک گذشت. 

کد خبر 4694409 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو کسب سهمیه المپیک کمک مالی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد آندره استراماچونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال تیم ملی والیبال ایران تکواندو کشتی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم) کشور صادر گردیده است. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف گردیده که کمیته محترم انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را ننموده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

کد خبر 6084613

دیگر خبرها

  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی