Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@14:13:15 GMT

سوارس با وجود مصدومیت به تیم اروگوئه فراخوانده شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۹۱۵

سوارس با وجود مصدومیت به تیم اروگوئه فراخوانده شد

به گزارش وانانیوز، 

 شب گذشته در بازی افتتاحیه فصل جدید لالیگا اسپانیا، سوارس در بازی مقابل بیلبائو در سان‌مامس،  مصدوم شد.او دقیقه 37 از جریان بازی خارج شد و جای خود را به رافینا داد.

با این حال بعد از این بازی که با باخت یک بر صفر یارانش همراه بود، برای 2 مصاف با کاستاریکا و آمریکا دعوت شد.

طبق برنامه قرار است تیم کشورش در تاریخ  6 سپتامبر(15 شهریور 98) مقابل کاستاریکا در سن‌خوزه بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ 10 سپتامبر(19 شهریور 98) نیز برابر ایالات متحده آمریکا در سنت‌لوئیس خواهد ایستاد.

نفرات دعوت‌شده از سوی اسکار تابارس، سرمربی اروگوئه برای این دو پیکار به شرح زیر هستند:

موسلرا، کامپانا، گودین، خمینس، کواتس، کاسرس، سیلوا، میگل سوارس، لاکسالت، توریرا،‌وچنو، والورده، بنتانکور، ناند س، ساراچی، لودیرو، لوزانو، رودریگس، دی‌آرسکاتا، میخل رودریگس،کاوانی، گومس، استوانی، سوارس

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد

این کتاب نوشته محمدحسن زورق وبا موضوع تاریخ و سیره معصومین، سرگذشتنامه‌هاست که از زاویه جدیدی به زندگی امام رضا(ع) پرداخته است.
این اثر در 4 فصل به موضوعاتی همچون «دومین بازی بزرگ در تاریخ اسلام»، «نهاد امامت، عباسیان و امام هشتم(ع)»،«امام هشتم(ع) پایائی و پویایی انقلاب جهانی اسلامی» و «خیانت‌های عباسیان» می پردازد.
درباره حضرت رضا(ع) آثار گران سنگی به زبان‌های مختلف از جمله زبان فارسی منتشر شده است ولی کتاب حاضر از منظر نسبتا تازه‌ای به زندگانی امام هشتم(ع) داشته و این نگاه آن را با سایر آثار متفاوت کرده است.
تبیین تاثیرپذیری عباسیان از مشی سیاسی و اجتماعی امویان، تبیین سنت و سیره امامان اسلام به ویژه امام هشتم(ع)، در مقابل پادشاهان عباسی، تبیین دوران پادشاهی عباسیان و تقسیم آن به دو دوره استفاده از قدرت نرم و دوره استفاده از قدرت سخت در مقابل امامان اسلام، تجزیه و تحلیل گزینه‌های گوناگونی که در مقابل امام هشتم(ع) با توجه به خواست‌های مامون قرار داشت در پیشرفت آرمان انقلاب جهانی اسلام در تاریخ، از جمله این تفاوت‌هاست.
کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» به زندگی سیاسی امام رضا(ع) که حلقه بسیار مهمی در زنجیزه تاریخ تحولات جهان اسلام است به صورت فرایندی نگاه کرده است و گره‌های ناگشوده آن را در حد وسع خود گشوده است. 
نویسنده این کتاب که مشتاق کاوش در دنیا پیچیده تاریخ از زمان بعثت پیامبران تا امروز است و در تمام آثاری که در خصوص تحلیل اسلام نوشته این نگاه دیده شده در بخشی از مقدمه این اثر آورده است:مهم ترین گره این است که چرا مامون به ظاهر خواهان تفویض خلافت خود به امام شده بود؟اوکه برای رسیدن به قدرت مطلق برادرکشی کرد چرا می خواست از قدرت خود در برابر امام بگذرد؟ آیا عاشق امام شده بود یا دیوانه شده بود؟ و یا از سلطنت توبه کرده بود؟ پاسخ این سوالات خیر است، در واقع او نه عاشق، نه دیوانه و نه تواب بود.
می بینیم که در آن مقطع با حوادث پرسش‌برانگیز بسیار مهمی روبه رو هستیم حوادثی که در یک فرایند تاریخی بر سرنوشت جامعه بشری تاثیر برگشت ناپذیری داشته‌اند.نکته مهم در این مقطع از تاریخ اسلام و جهان این واقعیت است که اگر آنچه رخ داد، نبود، امروز تاریخ بشر به گونه‌ای دیگر و البته بسیار فرازمندتر رقم خورده بود.
شایان ذکر است، این اثر در شمارگان یک هزار نسخه و در قطع وزیری تهیه و تدوین شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • توخل: مصدومیت کینگزلی کومان تاسف‌آور است؛ اکنون با آرامش برای بازی آرسنال آماده می‌شویم
  • مدیر بایرن: نویر و سانه حتما به بازی آرسنال می‌رسند
  • ستاره بایرن بازی آرسنال را از دست داد! (عکس)‏
  • کابوس کینگزلی کومان ادامه دارد؛ مصدومیت وینگر فرانسوی مقابل کلن
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس