Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@05:06:02 GMT

جانبازان و آزادگان دو معجزه جریان دفاع مقدس بودند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۴۹۵۲

جانبازان و آزادگان دو معجزه جریان دفاع مقدس بودند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: سرنوشت نظام جمهوری اسلامی به دست کسانی افتاده که به دنبال از بین بردن آثار و ارزش‌ها هستند از این رو جانبازان و آزادگان از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان و آیین رونمایی از کتاب صد و هفتاد و ششمین غواص در مکان دفتر نمایندگی ایشان اظهار کرد: 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به وطن بعد از ورود امام(ره)، بزرگ‌ترین عید برای انقلابیون و ایرانیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اولین اتومبیل و اتوبوسی که آزادگان وارد کشور شدند در میان خانواده های اسیران، انقلابیان و حتی کسانی که هیچ وابستگی به انقلاب نداشتند، سرور بزرگی ایجاد شد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه اگر 8 سال دفاع مقدس را از لحاظ اعتقادی و توحیدی بررسی کنیم، همان‌طور که امام(ره) فرمودند، برکات فراوانی داشت تصریح کرد: جریان 8 سال دفاع مقدس برای تمام جهان مفید و مقدمه‌ای برای حاکمیت دین زمینه‌ساز ظهور بود و معنویت را در جامعه حاکم کرد.

آیت‌الله علم الهدی گفت: عده‌ای پس از جنگ به‌صورت ناخواسته به دنبال از بین بردن خاطرات جنگ بودند و جریان‌هایی با بهانه ضرورت پیشرفت اقتصادی و آبادانی پس از دفاع مقدس به دنبال فراموشاندن خاطرات دفاع مقدس بودند.

وی افزود: این افراد سعی در از بین بردن فضای جنگ و دفاع را داشتند و باعث از دست دادن ذخایر دفاع مقدس شدند اما جانبازان و آزادگان دو معجزه جریان دفاع مقدس بودند که اجازه ندادند این خاطرات و روحیه جهاد و ایثار از جامعه پاک شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جریان آزادگان و جانبازان باعث احیای معیارها و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان شدند، افزود: به لطف خدا امروز شاهد آن هستیم که ارزش‌های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب نیز انتقال یافته است که این ارزش ها در مدافعین حرم نمود پیدا کرد.

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: بسیاری از جانبازان هر روزشان یک شهادت است و آزادگان به خاطر سختی‌های روحی و جسمی که در دوران اسارت تحمل کرده‌اند چیزی از شهیدان کمتر ندارند.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان و آزادگان باید از آثار و ارزش‌های انقلاب پایداری کنند، گفت: امروز سرنوشت نظام جمهوری اسلامی با همه مراقبت‌ها و تدابیر به دست کسانی افتاده که به دنبال از بین بردن آثار و ارزش‌ها هستند از این رو جانبازان و آزادگان نباید اجازه دهند این اتفاق بیفتد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بین شما آزادگان شعارهایی از جمله «حتی در دست دشمن تن به مذاکره ذلت بار ندادیم» و «ما سیلی خوردیم تا انقلاب سیلی نخورد» را دیدم و اینکه عده‌ای این شعارها را در دست دارید نشان از این دارد که هنوز باید از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنید.

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه متأسفانه جریانی در کشور هنوز بر این اعتقاد است که برای حل مشکلات کشور باید به سراغ دشمن برویم و این افراد که از جریان قدرت و ثروت هستند از داخل انقلاب در حال سیلی زدن به انقلاب هستند.

وی اظهار کرد: جریان قدرت و ثروت به دنبال این هستند تا منکرات و فساد را به عنوان نشاط جوان و ارزش، جلوه و ترویج کنند که این حملات بدتر از حملات دشمن در 8 سال دفاع مقدس است و در این زمان شما باید از ارزش‌های انقلاب دفاع کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور