Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش انصارالله یمن، سالگرد پیروزی در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ را به این جنبش و دبیرکل آن تبریک گفت. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان به رهبری حزب الله در جنگ 33 روزه سال 2006 و شکست رژیم صهیونیستی و حامیانش در این جنگ، را به این جنبش و دبیرکل آن تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است ما به حزب الله و جناب سید حسن نصرالله به مناسبت سالگرد پیروزی بر  دشمن تبریک می‌گوییم.

این بیانیه آورده است حزب الله با جهاد و حکمت و تحرکات و فداکاری‌هایش به الگوی شرافتمندانه‌ای برای ملت‌های اسلامی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای سخنان آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا را مبنی بر این که این جنبش مسئول عدم دستیابی به آتش بس در نوار غزه است محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: درخواست‌های جنبش حماس و مقاومت فلسطین از روز نخست مشخص بوده و هست. سخنان بلینکن هیچ ارتباط با واقعیت ندارد.

جنبش حماس تاکید کرد: ما بارها از خود انعطاف به خرج دادیم و سخنان بلینکن با این واقعیت در تضاد است.

در این بیانیه تصریح شده است: درخواست‌های جنبش حماس و مقاومت همان درخواست‌هایی است که طی ماه مارس گذشته ارائه شد و از سوی میانجی گران مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما خواهان آتش بس دائمی، عقب نشینی عناصر اشغالگر، بازگشت آوارگان، آغاز بازسازی منطقه‌های ویران شده و افزایش امدادرسانی در نوار غزه هستیم.

جنبش حماس همچنین تاکید کرد: انعطاف حماس با قلدری‌های نتانیاهو و کابینه وی رو به رو شد. آنها برای طولانی‌تر کردن زمان جنگ علیه نوار غزه در مسیر آتش بس مانع تراشی می‌کنند.

این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا مدعی شده بود جنبش حماس درخواست‌های خود را در جریان مذاکرات تغییر داده است.

کد خبر 6086205

دیگر خبرها

  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی