Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@21:36:47 GMT

تصادف زنجیره‌ای با روغن‌ریزی روی آسفالت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۵۱۴۶

روغن ریزی روی آسفالت موجب تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز و مصدومیت ۵ نفر شد. به گزارش «جنوب نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس اظهار کرد: امروز بر اثر روغن ریزی روی آسفالت و تصادف زنجیره ای در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز ۵ نفر راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که دراین حادثه ۷ تا ۸ خودرو به هم برخورد کردند، ادامه داد: در این حادثه ۴ نفر از مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید رجایی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

او بیان کرد: همچنین در حادثه‌ای دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ در محور سیاخ دارنگون ۵ نفر زخمی شدند.

همتی ادامه داد: ۳ نفر از مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان نمازی و ۲ نفر از آن‌ها به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اضافه کرد: برای امدادرسانی به زخمی‌ها ۲ دستگاه آمبولانس اعزام شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم