Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی بابیان اینکه ایستادگی و مقاومت عامل اصلی اقتدار نظامی اسلامی است، گفت: آزادگان در سخت‌ترین شرایطی که رژیم بعثی بر آنان حاکم کرده بود تا آخر ایستادند و سرافرازانه به کشور بازگشتند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، در مراسم گرامیداشت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به کشور در این استان با عنوان « الماس های درخشان»، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در طول 4 دهه گذشته با ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های سخت، نرم و فرهنگی دشمنان و جنگ اقتصادی، اقتدار و عظمت نظام مردمی و اسلامی را در جهان به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه بسیج عمومی مردم را در این چهار دهه یکی از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی است، یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ایستادگی است که امروز باعث اقتدار نظام اسلامی و حقارت دشمنان نظام اسلامی‌شده است و در این عرصه ایستادگی و مقاومت اسرا و آزادگان هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

 

سلیمانی دشتکی بابیان اینکه اسرا در سخت‌ترین شرایطی که رژیم بعثی بر آنان حاکم کرده بود تا آخر ایستادند و سرافرازانه به کشور بازگشتند، یادآور شد: اسرا در سخت‌ترین شرایط تا آخر ایستادند و جایی هیچ راهی جز شهادت نداشتند و جان خود را چون شهید حججی فدا کردند و پیام‌آور فداکاری در راه آرمان‌های انسانی، انقلابی و اسلامی شدند.

استاندار ایلام بابیان اینکه ایستادگی و ازخودگذشتگی آزادگان باید امروز در بین نسل جوان توسعه و ترویج شود، یادآور شد: فداکاری، ایثار و ایستادگی ملت سرافراز ایران اسلامی موجب شده است که دشمن حتی در مخیله خود فکر تجاوز به حریم ایران اسلامی را به خود راه ندهد.

 

وی ابراز کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی و با آغاز جنگ، زمانی که نیروهای مسلح در کشور سروسامانی نداشت در سخت‌ترین شرایط نظامی قرار داشتیم، اما با بسیج عمومی به‌فرمان امام راحل و درصحنه بودن اقشار مختلف با امکانات و تجهیزات اندک در برابر دشمن تادندان‌مسلح ایستادگی کردیم و پیروز شدیم.

 

سلیمانی دشتکی بابیان اینکه راه امام راحل با نایب بر حق ایشان، مقام معظم رهبری با تکیه‌بر وحدت و همدلی تداوم یافت، گفت: سرنگونی پهباد آمریکایی به دست سپاه مقتدر ایران اسلامی نشانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی و نیروهای مسلح و توان دفاعی کشور است به‌گونه‌ای که آمریکایی در برابر این توان، مات و مبهوت ماندند.

 

استاندار ایلام در پایان بابیان اینکه انقلابی هستیم و باید روحیه ما نیز انقلابی باشد، خاطرنشان کرد: منشور و نگاه مسئولان انقلاب اسلامی، نوکری و خدمت به مردم است و اگر غیرازاین باشد آن مسئول به درد خدمتگزاری نمی‌خورد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل نماز جمعه گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي عید غدیر بیرجند شبستان یزد خطبه نماز جمعه غدیر آزادگان آرمان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر سه شنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده این استان با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌ اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نیروهای مسلح ما را متمایز می‌کند فرهنگ ایثار و شهادت، اراده خدایی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌هاست.

وی استقلال را یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان داشت: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

محمدی عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و بروز دنیاست که خوشبختانه در این مسیر به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

آمادگی و بهره گیری از نیروهای انقلابی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در سخنانی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از این قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد و آمادگی، دانش بروز، بهره‌گیری از نیروهای مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان تجلیل کرد.

کد خبر 6086599

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است